Rambler's Top100
АНАЛИТИКА

Експреси до Євро

[16:55 03 августа 2011 года ][Олександр КУРИЛОВ]

Уболівальники Євро-2012 поїдуть на футбольні матчі не лише на швидкісних експресах Hyundai, але й на двох потягах виробництва Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ).

Про те, що це обов’язково станеться, домовлялися у середині липня віце-прем’єр-міністр України Борис Колесников та керівники заводу — Володимир Приходько та Євген Хворост.

Вагонобудівники запевнили — крюківські експреси, на які поставлять комплектуючі з Європи, будуть кращими за Hyundai. Корейські потяги розраховані на рух по рейках зі швидкістю 160 кілометрів на годину, а крюківські, обладнані двигуном Siemens, видаватимуть в експлуатації всі 200. Крім того, кузови українських експресів будуть виготовлені з нержавіючої сталі та обладнані спойлерами (обтікачами повітря).

Минулого тижня кременчуцькі вагонобудівники показали місцевим журналістам, над чим вони працюють. У день машинобудівника на КВБЗ запросять урядовців, аби ті самі побачили, який потяг кращий — крюківський чи корейський.

Отже, міжрегіональний експрес виробництва КВБЗ перш за все буде достатньо широким — 3,5 метри. Крісла у ньому розмістять, як у літаку — три з одного боку і два з іншого. Передбачено чотири класи вагонів: ВІП, бізнес, економ та туристичний. У вагоні першого класу — 64 місця, у вагоні третього — 112. Після Євро експреси стануть міжрегіональними, кожний потяг буде розрахований на 609 місць. Чого не буде в міжрегіональних потягах — так це телевізора. Замовник, а йдеться про “Укрзалізницю”, про їх встановлення не просив. У плані комфорту потяг не відрізнятиметься від тих, що курсують по Європі: клімат контроль, вакуумні вбиральні і багато чого іншого буде передбачене. Термін появи крюківської новинки — вересень нинішнього року.

“Певно, потрібно було зайнятися швидкісними потягами на рік раніше”, — коментує домовленість з віце-прем’єром голова правління КВБЗ Хворост. Адже потяги потрібні до Євро-2012, а вагони, виготовлені у Крюкові, ще потрібно випробувати.

На зустрічі Приходько та Колесников домовилися про створення робочої групи з фахівців Міністерства інфраструктури. Остання й дасть остаточну відповідь на запитання: чи будуть крюків'яни робити міжрегіональні потяги й далі, чи достатньо двох, що їх пообіцяв купити прем’єр-міністр Микола Азаров. Будуть враховуватись як технічні характеристики, так і ціна нових експресів.

Голова спостережної ради КВБЗ запевненив: українські потяги будуть дешевшими. Крім інвестиційних коштів, які зекономить “Укрзалізниця”, закупівля продукції у крюків'ян посприяє створенню нових робочих місць на підприємстві.

У цій справі залишається єдине нерозв’язане питання. Ні в “Укрзалізниці”, ні в державному бюджеті немає інвестиційних ресурсів, тож уряд купуватиме потяги Hyundai у кредит під доволі низькі відсотки. І тут КВБЗ нічого протиставити Південній Кореї. Бо мріяти про низькі відсотки кредитів при нинішній нестабільній ситуації в Україні не доводиться.

Що у цьому випадку буде втішним призом для крюківських вагонобудівників? Тут знову йде мова про корейців, які мають намір придбати вагоноремонтний завод в Ізюмі (Харківська область). Завод потрібен для ремонту потягів, які привезуть зі Сходу. Та підняти занепалий завод представникам Далекого Сходу буде важко, тож крюків'яни пропонують для ремонту корейських потягів свої потужності. Підприємство практично завершило спорудження нового цеху пасажирського вагонобудування, який обійшовся КВБЗ у 150 млн. гривень.

Інший втішний приз дістанеться крюківським вагонобудівникам від Японії. За гроші, отримані за програмою Кіотського протоколу, в Україні модернізуватимуть старі вагони метро. Звісно, це не нові швидкісні потяги, але все таки двісті вагонів Київського метрополітену спільно з компанією Itochu у Кременчуці до початку Євро-2012 модернізують.

“Були сумніви уряду, що ми ці потяги зробимо, тому їх закупили у Кореї. Але ми плануємо показати нашу продукцію прем’єр-міністру, яку зробили, не чекаючи коштів від держави, і сподіваємося, що наші вагони сподобаються”, — сказав на завершення голова правління КВБЗ Хворост. 24 жовтня столичних гостей чекають у Кременчуці на розрізання стрічки та урочистий випуск українського швидкісного потягу. Вдалий показ може стати перепусткою для крюківських вагонобудівників до реалізації програми розвитку швидкісного руху в Україні.

 

 

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin
 

Скопируйте нижеприведенный код в ваш блог.

Статья в вашем блоге будет выглядеть вот так:


Експреси до Євро

Уболівальники Євро-2012 поїдуть на футбольні матчі не лише на швидкісних експресах Hyundai, але й на двох потягах виробництва Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ).

http://ukrrudprom.ua/analytics/Ekspresi_do_vro.html

[2011-08-08 00:32:23] [ Аноним с адреса 195.39.210.* ]

То старое барахло, которое нам поставят корейцы, ничем не отличается от барахла, которое поставили России немцы и французы... Смешно, но у РФ такие поезда есть и свои... правда, т.к. нет откатов, они никому не нужны...

[2011-08-04 10:53:28] [ Аноним с адреса 94.179.175.* ]

Вообще-то сейчас до городов Евро меняют пути и перекладывают радиусы, чтобы можно было ехать быстрее, так что не надо рассказывать что ничего не будут делать. Но конечно да, по хорошему надо строить новые пути, чтобы можно было ехать 200-250. Обычный пассажирский состав едет 100-120, и это скорый, обычный ещё медленнее.

[2011-08-04 09:58:33] [ Аноним с адреса 95.67.77.* ]

Совершенно верно, по украинским рельсам эти модные поезда ездить не смогут быстрее, чем обычный украинский пассажирский состав - т.е. 120 - 140 км/ч. А строить новые пути никто не будет, поскольку на это нужно очень много денег. Стоимость проезда в таком поезде будет сопоставима со стоимость перелета (см. цены на ж/д билеты и на авиабилеты в странах ЕС), что значительно увеличит срок окупаемости такого проекта. Прибавляем сумму на распил/откат - получаем абсолютно нереальный с точки зрения реализации проект.

[2011-08-04 09:42:04] [ Аноним с адреса 109.162.119.* ]

Який на малюнку сексуальний потяг! Невже крюкiвський?

[2011-08-04 09:22:11] [ Аноним с адреса 195.39.210.* ]

Дорогие мои, проблема не в скоростных вагонах, а в жд, которая не предназначена для того, чтобы по ней летали поезда со скоростью 200кмч. Та же фигня с Сапсанами в РФ. Лишь на нескольких участках они могут двигаться с максимальной скоростью...

[2011-08-03 17:54:23] [ Аноним с адреса 62.80.179.* ]

Українською мовою?

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

АНАЛИТИКА
НОВОСТИ
ДАЙДЖЕСТ
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.