Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Ціни — як в Європі, якість — як завжди

[13:10 04 июня 2008 года ] [ Україна молода, №102, 4 червня 2008 ]

Міністерство транспорту хоче підвищити ціни на залізничні квитки в “години пік” та святкові дні.

Задоволення поїхати додому на свята коштуватиме дорожче, ніж у будні, а поїздки залізницею вранці й увечері — дорожче, ніж протягом дня. Таким чином Міністерство транспорту України планує “відрегулювати” тарифи на залізничному транспорті якраз на той час, коли більшість українців, власне, і подорожує. “Перед “Укрзалізницею” стоїть завдання диференціювати вартість пасажирських квитків, як це вже зробили країни Європи, а також Росія та Білорусь, — пояснює прес—служба Мінтрансу. — Ціну на квитки планують змінювати залежно від часу доби та днів тижня. Так, у ранкові та вечірні години ціна має бути вищою, ніж удень; у вихідні — вищою, ніж на тижні; у передсвяткові дні — вищою, ніж напередодні”.

Для того, щоб змусити пасажира платити більше за так само далеке від ідеалу обслуговування, потрібно, щоб уряд схвалив проект відповідної постанови, який уже подав Мінтранс. Після цього тарифні гайки закручуватиме спеціальна Комісія з тарифного регулювання, яку очолять заступники міністра транспорту та зв’язку Володимир Бадагов та Катерина Фоменко. Зараз працює аналітична комісія, яка визначить нові тарифи. Як запевнили “УМ” у прес—службі Мінтрансу, квитки, придбані в “негарячий” час або замовлені заздалегідь, можливо, навіть подешевшають. Проте навряд чи це вигідно для “Укрзалізниці”. “Залізниця як у вантажних, так і в пасажирських перевезеннях зазнає об’єктивних збитків через тарифну політику, яка не відповідає економічним реаліям сьогодення”, — пояснює Володимир Бадагов. За його словами, протягом 2000—2004 років ціни на пасажирські перевезення штучно стримували, і збитки від цього на сьогодні перевищують 3 мільярди, а в Україні зараз найнижчі в Європі ціни на перевезення. На думку директора Департаменту залізничного транспорту Михайла Макаренка, “диференціація зніме проблему штучного дефіциту та ажіотажу на свята та в літній період, яку не вирішує введення додаткових потягів”. Чи йдеться про те, що остаточно розчаровані дороговизною залізничних квитків пасажири масово шукатимуть інші способи дістатися додому та на відпочинок?

Мінтранс планує урізноманітнити і підхід до продажу квитків: їх можна буде замовляти через інтернет, мобільні телефони, особисті банківські картки, а каси продажу квитків замінять автоматами. Самі залізничні квитки зроблять утричі меншими від теперішніх, аби зекономити на їх друкові.

Олег СНІГУР

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.