Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Під державні гарантії суднобудівники зможуть брати кредити

[20:00 15 июля 2008 года ] [ Дело, 15 июля 2008 ]

Я — політичний опонент чинного уряду. Причина — забагато соціалізму та замало ринкової конкретики.

Так було! Але я закликав Верховну Раду негайно прийняти зміни до державного бюджету-2008, котрі підготував Кабінет Міністрів. Але, на жаль, цього не сталося.

Проект змін передбачав підтримку і розвиток суднобудівної галузі. Зокрема надавалися державні гарантії на 500 мільйонів гривень для суднобудівних підприємств. Це величезний обсяг.

Приклад Польщі

За кредити, отримані під цю суму державних гарантій, можна побудувати ескадру невеликих суден. Польща, до речі, на початку піднесення суднобудування надавала гарантії державного казначейства під дешеві кредити іноземних банків для будівництва суден на польських верфях. Надали гарантій менше ніж на 80 мільйонів доларів — побудували суден на кілька мільярдів доларів.

Наша асоціація у зверненнях до президента та численних урядів разів сім вказувала на необхідність впровадження такого інструменту. Дочекалися. Як сказав Спаситель наш Ісус Христос: “Стучите, и отверзется вам. Просите, и дастся вам”.

Чому гарантії

Державна гарантія — специфічний та водночас доволі ефективний інструмент прискорення розвитку міжнародних конкурентних переваг. Враховуючи, що певну частину ціни судна підприємство отримує у вигляді авансових платежів від замовника заздалегідь — до здачі судна. Тому 500 мільйонів гривень гарантій дозволять залучити кредитів у два рази більше. По-друге, державні гарантії — це засіб поліпшення самоорганізації підприємств та інтеграції їх у світову економіку. Державні гарантії не є “живими” грішми. За них не купиш метал чи головний двигун. І зарплату не виплатиш. Підприємство оживлюється під державні гарантії шляхом отримання кредитів. Не відкидаю, що це будуть переважно іноземні банки, що практично прискорить нашу інтеграцію у світову економіку. І по-третє, поява такого інструменту — це потужний сигнал всім потенційним замовникам суден. Вони зрозуміють: в Україні започатковується процес швидкого відновлення величі нашого суднобудування.

Віктор ЛИСИЦЬКИЙ, віце-президент Асоціації суднобудівників України

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.