Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Як Євро-2024 зруйнувало міф про німецьку ефективність

[18:30 19 июля 2024 года ] [ BBC News Україна, 19 липня 2024 ]

Репутація Німеччини як суперефективної держави зазнала сильного удару.

 Коли футбольні вболівальники заполонили Німеччину, вони виявили, що місцеві потяги не такі ідеальні, як вони думали.

Деякі фанати навіть зазначали, що отримували кращі послуги, коли чемпіонат світу приймала Росія.

Уболівальників порадували “сенсаційні” пропозиції, які передбачали знижки або навіть безкоштовні місцеві поїздки для власників квитків на футбол в рамках ініціативи зі сталого розвитку.

Але Томас Конкеннон з Асоціації футбольних уболівальників скаржиться: “Ми постійно контактували з уболівальниками, які мали проблеми”.

Він вважає, що така ситуація частково виникла через “усталену репутацію Німеччини як країни, де потяги ходять вчасно”.

Ліндсі та Даррен Рамскілл за Східного Йоркшира у Британії відвідали шість із семи матчів збірної Англії та зіткнулися з переповненими потягами, перебоями в роботі та поганими комунікаціями.

“Я більше не скаржуся на британські потяги, — каже Ліндсі. — Наші кращі”.

Lindsey and Darren Ramskill

Ліндсі та Даррен Рамскілл були шоковані залізничним сервісом у Німеччині

 

Інший футбольний уболівальник із сусідніх Нідерландів, який багато подорожує по роботі, був менш шокований.

“Якщо можу, я намагаюся зараз уникати Німеччину, тому що там завжди проблеми”, — каже Вібе Ваккер.

Після півфіналу між Англією та Нідерландами його потяг із Дортмунда затримався, а потім він їхав у “нестерпно спекотному” вагоні, де не працював кондиціонер.

За його словами, це було так жахливо, що він зійшов із потяга та разом із кількома іншими вболівальниками поїхав на таксі.

У Німеччині роками панує обурення щодо національного залізничного оператора Deutsche Bahn.

У 2023 році лише  64% поїздів далекого прямування курсували вчасно.

Заклики до вкрай необхідних інвестицій у залізницю в Німеччині часто звучать у рамках ширшої дискусії про те, як підняти економіку, що занепадає.

Німецька транспортна лобістська група Allianz pro Schiene (Прозалізничний альянс) порівняла витрати на одну людину на залізничну інфраструктуру в 14 європейських країнах, включно з Британією, Німеччиною, Францією, Іспанією та Італією.

вокзал у Берліні
Автор фото GETTY IMAGES

 

Затримки потягів — звичне явище в Німеччині. Однак багато іноземних фанатів виявилися до нього не готовими

 

Минулого року Німеччина була 10-ю з 115 євро на людину, Ббританія — шостою, а очолив список Люксембург з 512 євро на душу населення.

Німців давно не дивує, що їхній відомий девіз Vorsprung durch Technik (Переваги через технології) суперечить набагато менш райдужній реальності.

Найбільша економіка Європи роками має проблеми з модернізацією.

Аналітики звинувачують не лише брак інвестицій, а й нездатність оцифрувати економіку в поєднанні з виснажливою бюрократичною тяганиною.

Суворі правила та багато паперової роботи забирають дорогоцінний час як у компаній, так і в людей.

Наприклад, у Берліні для того, щоб зареєструвати нову домашню адресу, ви за законом зобов’язані протягом двох тижнів записатися на особистий прийом.

Але на практиці це зробити нереально.

На вебсайті місцевої влади взагалі немає вільних місць — аж до середини вересня.

папери

Автор фото GETTY IMAGES

 

У Німеччині дуже багато бюрократичної тяганини — і бракує цифровізації

 

Професор Губертус Бардт з Німецького економічного інституту (IW) зазначає, що протягом багатьох років і приватний, і державний сектори відчувають брак інвестицій.

За його словами, залізниці ремонтують лише частково — “то тут, то там” — що “спричиняє затримки та насправді не вирішує проблеми”.

Зараз розпочинають більш серйозні роботи, такі як п’ятимісячне мегаоновлення на лінії Франкфурт-Мангейм.

Але професор Бардт вважає, що потрібна велика програма ширших витрат, яка виходить за рамки річних бюджетів, що може спричинити політичну агонію для керівної коаліції Німеччини.

“У нас є тисячі мостів, які потрібно відремонтувати чи перебудувати”, — каже він. Проблема в першу чергу в західній Німеччині, яка живе з інфраструктурою, побудованою в шістдесятих і сімдесятих роках, тоді як схід отримав нові інвестиції після падіння Берлінської стіни в 1989 році.

Загальна картина в Німеччині викликає занепокоєння, оскільки прогнози економічного зростання продовжують ставити її нижче за інші великі економіки G7.

Згідно з прогнозами Міжнародного валютного фонду та Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), цього року зростання становитиме лише 0,2%.

Ефективність, неперевершена працьовитість і пунктуальність — ярлики, які вперто чіпляють до Німеччини за кордоном. Але вдома ці ілюзії давно розвіялися.

Джессіка ПАРКЕР

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.