Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

“Вона працює”, навіть коли відпочиває

[09:07 06 августа 2009 года ] [ Україна молода, №142, 6 серпня 2009 ]

Прем’єр—міністр у переддень виборів готується роздавати дармове житло та розвішує власну рекламу, яка має “підтримати людей”.

“Таки прилетіла!” — перешіптувалися запрошені, коли Юлія Тимошенко входила до залу. Незважаючи на форсмажорну дводенну відсутність на роботі, очільниця Кабміну вирішила проводити чергове засідання таки особисто. “Прем’єр—міністр не брала відпустку, а оформила два дні за свій рахунок — через сімейні обставини”, — повідомила журналістам прес—служба, не пояснивши, що трапилося у сім’ї Тимошенко та де вона, ця сім’я, перебуває. Тож головних версій з’явилося три: Юлія Володимирівна оперативно набиралася сили на італійському острові Сардинія, з’їздила до Дніпропетровська або провела цей час на заміській дачі поблизу Києва. Втім оскільки початок вчорашнього засідання — аби Прем’єрка встигла добратися — перенесли на півтори години вперед, то варіант прикиївської дачі поінформовані люди відкинули одразу.

Дивишся на “неї” — і серце радіє!

Журналісти, які намагалися довідатися, де саме була Прем’єр—міністр, дістали відкоша. На аргумент, що мовляв, публічна особа, яка утримується за рахунок платників податків, мала б відзвітувати, Тимошенко відповіла: “У мене є сімейні справи, я взяла два дні за свій рахунок, ці дні мені не оплачують”.

За іронією долі, “відпускний” конфуз Тимошенко стартував одночасно з масштабною рекламною кампанією, коли над численними автошляхами з’явилися рекламні плакати (всього, за експертними даними — до тисячі штук) із написами: “Вони відпочивають — вона працює”, “Вони блокують — вона працює” і далі у цьому ж дусі.

— Це не виборча, а соціальна реклама, яку я маю право давати за будь—яких обставин, — прокоментувала Юлія Володимирівна.

— І яку ж функцію виконує ця соціальна реклама? — не вгавала преса.

Леді Ю на секунду замислилася, а потім видала геніальну фразу: “Це підтримка духу людей!”. А на уточнення, що соціальна реклама зазвичай безкоштовна, Тимошенко зуміла тільки сказати: “Це платна реклама, за яку проплатила партія”...

Чому окремо взята партія бере на себе такі специфічні соціальні проблеми, не відповіли. А прес—секретар Прем’єра Марина Сорока продемонструвала логіку розробників рекламної кампанії: якщо це, мовляв, політична реклама, то де тоді прізвище Тимошенко?

“Але мені приємно, що слово “вона” ви правильно зрозуміли. Ваш хід думок мені подобається”, — підіграла своїй підлеглій очільниця уряду.

Що ж до інших креативних ідей, “соціальних” і “не політичних”, то вони, можливо, з’являться вже найближчим часом. Прем’єрка зізналася: БЮТ проводить перемовини з кількома агенціями, у тому числі іноземними, для вироблення передви­борчої стратегії.

“Інвестори, струнко: рівняння на “Стандард енд Пурс”!”

Для присутніх у Юлії Тимошенко було чимало новин. Усі вони, зважаючи на особливість перед­виборчого періоду, хороші. Перша, це робота аналітиків рейтингової агенції “Стандард енд Пурс”, які ще минулого тижня підвищили прогноз України з “негативного” на “позитивний”. Юлія Володимирівна закликала інші світові агенції брати приклад із “Стандарду...” і також швиденько піднімати наші рейтинги все вище й вище. І зробила при цьому цікавий висновок: рішення укладачів рейтингу означають, що в нашій дер­жаві є антикризова програма, і вона ефективна. Насправді ж ідеться про здатність розраховуватися за зобов’язаннями в іноземній валюті, яка в нас значно зросла після надання трьох траншів кредиту МВФ.

Другим своїм успіхом Юлія Володимирівна вважає пожвавлення у металургійній галузі — у липні обсяги продажів зросли на 16%. “Завдяки урядовій діяльності собівартість українського металу впала, і металурги змогли вийти на світові ринки”, — висловила припущення Тимошенко. Хоча собівартість вітчизняного металу завжди була дуже конкурентною на Заході, і проблема зі збутом на початку кризи виникла тільки через падіння західних ринків: у європейських країнах зупинилося виробництво, а отже, впав попит на наш метал. Липневе пожвавлення базується, на думку експертів, на різкому (хоча, можливо, короткотерміновому) стрибку західного ринку металопродукції.

Пільговики на “Лексусах”?

Але найбільшим хітом, безумовно, стала новина для численного загону безквартирних українців, яких держава, за законом, має забезпечити житлом. Тимошенко одержала блискучий шанс використати їхні прагнення у боротьбі за свій рейтинг. “У неділю святкуватимемо День будівельника. А сьогодні... Сьогодні ми ухвалимо рішення, — Юлія Володимирівна навіть не сумнівалася, що міністри можуть “завалити” проект, — про викуп квартир для пільговиків”.

На цю благородну, хоча й утопічну, мету Прем’єрка планує витратити два мільярди гривень. Житло закуповуватимуть у містах Боярка, що неподалік від Києва, Чернігові, райцентрі Бобровиця, що на Чернігівщині, та Дніпропетровську.

Прем’єр пообіцяла, що житло купуватимуть за просто—таки фантастично низькими цінами: у Дніпропетровську та Чернігові — за 415 доларів за квадратний метр, з оздобленням! А у провінційній Бобровиці — взагалі за 383 долари.

Перші 73,5 мільйона гривень на придбання житла вже витрачено — у Боярці. “У п’ятницю ми отримаємо перші сто квартир!” — анонсувала Тимошенко.

Щоправда, про конкретні ціни в цьому випадку Юлія Володимирівна не сказала нічого. Але шляхом нескладних математичних підрахунків отримуємо: вартість однієї квартири становить близько 730 тисяч гривень. Або близько 90 тисяч доларів. На час кризи — зовсім навіть не дешево. Якщо ж урахувати, що максимальна ціна метра, за словами Тимошенко, не може перевищувати 500 доларів, виходить, що пільговикам... купуватимуть розкішні апартаменти площею 180 квадратних метрів. А на таких отримувачів соцжитла приємно було б подивитися!..

У Президента Ющенка, нагадаємо, було зовсім інше бачення, як можна ефективно потратити два мільярди: налагодити пільгове кредитування, у тому числі незавершеного будівництва. Таким чином справді можна було підняти з колін будівельну галузь і не тільки. Адже кожна вкладена в будівництво гривня приносить до бюджету цілих три. Відповідна програма була готова вже у квітні. Тож глава держави призупинив постанову Кабміну, яка давала доручення Державній іпотечній установі зайнятися купівлею квартир для пільговиків.

Натомість Кабмін вдав, що не почув і не зрозумів. Адже нині, у переддень виборів, значно доступніше показати людям свою любов не шляхом структурних перетворень в економіці — як показати “на пальцях” складну схему? — а простим, хоча й схожим на корупційний, методом “роздати із щедрої руки”.

До речі, жодних умов — кому і за якими критеріями надаватимуть житло — нині ще не повідомлено. Зрозуміло, що без зловживань тут не обійдеться. Натомість гарна “телекартинка” — Прем’єр вручає ключі від квартири — гарантована.

Юрій ПАТИКІВСЬКИЙ

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.