Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Хачу иконки на рабочем столе

[13:15 27 апреля 2011 года ] [ Українська правда, 27 квітня 2011 ]

Дорогі політики! Дякуємо вам за те, що в кризовий період ви усіма силами підтримуєте український рекламний ринок!

Особливо потрібна ваша підтримка зовнішній рекламі — і ми з подивом відмічаємо вашу увагу та послідовність. Здавалося б — до виборів ще далеко, і блаженний час, коли тисячі облич дивляться на громадян зі щитів, ще тільки чекає нашу невелику громаду. Ми знаємо, що ви мало звертаєте увагу на поради професіоналів, і продовжуєте під час виборів розміщати в рази більше реклами, ніж це потрібно. Знаємо, що робите це виключно з любові до нашої галузі. Інакше пояснити цей феномен дуже складно.

Але те, що ви розміщаєте бездарну рекламу сотнями площин в позавиборчий період, однозначно переконує нас в вашій нелогічній любові до білбордів та сітілайтів. Ми не віримо політтехнологічній меншості, яка стверджує, що вас просто розводять псевдо-експерти, паразитуючи на вашій любові до власного обличчя.

Не може людина, яка досягла певного успіху, заробила грудку грошей, витрачати щомісячно 200-300 тисяч гривень на — Увага! — розміщення відфотошопленого обличчя, яке взагалі не сприймається аудиторією, адже не знаходиться в сфері їхніх щоденних інтересів. Це суперечить будь-яким принципам психології реклами, і навіть останній ідіот має це врешті-решт зрозуміти. Так само як останній ідіот мав би давно зрозуміти, що тисячне повторення на щиті власного прізвища — без непрямої комунікації із виборцем — збільшує позитивне сприйняття цього прізвища виборцем рівно на 0.0 процента.

Ми не вважаємо політиків ідіотами. Ми знаємо, що вони їздять закордон, і бачать, що місцеві політики ніколи не вдаються до подібної комунікації. Ми знаємо, що в країні безліч можливостей для ефективнішого використання таких грошей — навіть задля власного паблісіті. Отже, причина одна — ви безмежно любите ринок зовнішньої реклами, бажаєте, щоб він вижив і почав розвиватися в нормальному напрямі — адже без ваших інвестицій буде складно замінити щити на сучасні конструкції.

У нас є лише одне-єдине прохання. Воно дуже незначне, і потребує такого самого фотошопу, яким облагороджують ваші обличчя. Нам здається, що набагато більшу користь і для нашої галузі, і для країни, і врешті-решт, для вашого іміджу принесе справжня соціальна реклама — без будь-яких згадувань ваших прізвищ. Соціальна реклама, яка зможе створювати позитивний настрій, або говоритиме людям про важливі цінності їхнього життя. А вже потім нехай ваші роздуті штаби розказують, хто насправді стоїть за цією соціальною ініціативою. Повірте, так буде ефективніше, про це можна прочитати в найпростіших підручниках з маркетингу.

Артем БІДЕНКО, керівник Асоціації зовнішньої реклами України

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.