Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

“Незалежні” тили “Укрзалізниці”

[13:35 16 августа 2007 года ] [ Україна молода, №148, 16 августа 2007 ]

Учора вітчизняний залізничний перевізник оприлюднив інформацію, згідно з якою провина у “фосфорнiй” аварії на Львівщині перекладається на казахську сторону.

“Після детального аналізу технічної документації, проведення низки лабораторних експериментів та дослідження місця сходу цистерн з'ясувалося, що причиною транспортного інциденту стало порушення правил перевезення небезпечного вантажу і відхилень від утримання рухового складу власником. Зокрема, в цистернах, в яких перевозився фосфор, був недостатній рівень води та зафіксовані відхилення від технічних норм самих цистерн”, — ідеться у висновках експертизи, яку, як вказала “Укрзалізниця” у своєму повідомленні, проводили науковці Дніпропетровського національного університету імені академіка В. Лазаряна. Також, за словами експертів, майже у всіх цистернах були несправні запобіжні клапани, які мали б сприяти безпечному перевезенню вантажу. Встановлено, що цистерни піддавались ремонту та модернізації без участі заводу-виробника (Маріупольського машинобудівного заводу “Азовмаш”).

Далі в розісланій інформаційній листівці, очевидно, аби показати компетентність цієї експертизи, ідеться про наукові напрями діяльності університету та п'ятнадцятирічний досвід проведення таких дослідів не лише в Україні, а й державах колишнього СНД. Однак, з'ясувалося, вважати цю експертизу незалежною не те що не можна, а й смішно, адже такого навчального закладу не існує в природі! Насправді в Дніпропетровську є Національний університет залізничного (!) транспорту імені академіка В. Лазаряна, що можна легко перевірити, задавши запит у пошуковій системі Google. І цілком очевидно, чому прес-служба пропустила ці два слова. Адже говорити про якусь неупередженість, зважаючи на те, що університет залізничного транспорту має до неї безпосередній стосунок, не доводиться.

На запитання “УМ” , чи висуватимуть після цього дослідження якісь претензії до казахської компанії “Казфосфат”, якій належали цистерни, з вимогою покрити завдані екології збитки, у прес-службі “Укрзалізниці”, відповіли що “будь-які подальші дії і кроки з поданням позовів до суду відбуватимуться лише на підставі звіту урядової комісії. А ця експертиза незалежна, тому ні на що не впливає, і переговори з казахами наразі не ведуться”. Проте впевненості у тому, що кабмінівські експерти не грунтуватимуть свій висновок на висновках “незалежного” дніпропетровського дослідження, немає.

Учора це підтвердив і віце-прем'єр-міністр України Олександр Кузьмук, який заявив, що правоохоронці обов'язково врахують під час розслідування причин фосфорної аварії висновки незалежних експертів. “Є висновки експертизи частково, які будуть передані в Генеральну прокуратуру для обробки і включення в остаточну роботу слідчої групи. Зараз справа слідчої групи, як це все зв'язати”, — заявив високопосадовець. Відтак сумніви в тому, що “Укрзалізниця” давала доручення своєму ж університету провести експертизу, яку потім назвали незалежною і хочуть “зв'язати”, аби відбілити Міністерство транспорту та зв'язку України й себе, — фактично знімаються.

Ярослав ТРАКАЛО

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.