Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Обмануті клієнти. Історія третя: “Альфа-банк” (Україна)

[13:13 04 августа 2008 года ] [ Економічна правда, 4 серпня 2008 ]

Фінустанова не змогла досягнути європейського рівня.

Нині вона позбувається клієнтів з числа малих і середніх підприємств.

“Економічна правда” продовжує цикл статей про недоліки в роботі вітчизняних банків. На черзі “Альфа-банк” (Україна). Ця фінансова установа є членом російського консорціуму “Альфа-Груп”. Вона прийшла на ринок України, щоб сполучити глибоке знання українського ринку й міжнародні стандарти бізнесу, стверджували її працівники.

За час свого існування “Альфа-банк” (Україна) тричі змінював бізнес-стратегію. Наразі метою компанії заявлено “посилення лідируючих позицій у секторі банківських послуг для корпоративних клієнтів та вихід на лідируючі позиції на ринку роздрібних фінансових послуг, а також малого та середнього бізнесу”.

Спочатку банк як міг залучав корпоративних клієнтів і розвивав мережу філій. Потім, мабуть, віддаючи данину моді, переорієнтував її на роботу з фізичними особами та споживче кредитування. При цьому всі підприємства, попри їх бажання, було передано до центрального офісу.

І наостанок, схоже, менеджери “Альфа-банку” (Україна) дійшли висновку, що йому економічно вигідно займатися лише великими компаніями. Інакше неможливо пояснити, чому установа підвищила тарифи на свої послуги не просто в декілька разів, а на цілий порядок.

У такий спосіб “Альфа-банк” (Україна), вирішив розпрощатися з клієнтами-представниками малого бізнесу, пише Дмитро Александров, директор ПП “Мюзік Фекторі”, що займається тиражуванням аудіо- та відеопродукції.

Проведене підприємцем розслідування свідчить, що “Альфа-банк” (Україна) вирішив проранжирувати своїх клієнтів за ступенями їх фінансової ефективності й позбутися малоефективних.

Дописувач надіслав до редакції електронну копію повідомлення банку його підприємству, яку ми наводимо нижче. Відповідно до неї, “Альфа-банк” (Україна), керуючись правом внесення змін в односторонньому порядку, встановив нові, в 10 разів вищі тарифи на платіжні доручення. Додамо, що в інших банках за кожну платіжку беруть не більше 0,8% суми платежів.

Дописувач коментує, що останнє речення листа про сподівання на подальшу плідну співпрацю виглядає як знущання над клієнтом. За його словами, особливо образливе таке ставлення до сумлінних партнерів, які не мають заборгованостей та штрафів, зокрема ПП “Мюзік Фекторі”.

В той же час, і роздрібний бізнес “Альфа-банк” (Україна) не було налагоджено: в обслуговуванні фізичних осіб виникають постійні непорозуміння.

Наприклад, наш читач з Одеси пише, що співробітники банку не дають йому спокою ні вдень, ні вночі уже декілька місяців, постійно телефонуючи додому і попереджаючи про сплату штрафу щоразу різного розміру.

Почалося з того, що молода людина більш як 10 місяців тому взяла кредит на купівлю ноутбуку строком на 10 місяців. При цьому фахівець “Альфа-банку” запевнив, що клієнт може погасити кредит раніше терміну.

Протягом місяця людина знайшла всю суму і прийшла виплатити борг, але їй повідомили, що це був спеціальний акційний кредит, і дострокове погашення на нього не розповсюджується. Клієнту ні чого не залишалося, як сплачувати кредит рівними порціями протягом 10 місяців. Він це робив, за порадою спеціалістів банку, в платіжних автоматах I-BOX.

Одного разу автомати в усіх доступних хлопцеві місцях не працювали. Клієнт зателефонував до кол-центру “Альфа-банк” (Україна). Йому порадили не хвилюватися і, як тільки запрацюють автомати, заплатити.

За деякий час хлопцеві зателефонували додому і повідомили, що за невчасний платіж на нього накладено штраф 100 грн., а за час прострочення додатково нараховано ще санкції в розмірі 250 грн. Після пояснень пообіцяли, що розберуться, але дзвінки почастішали.

Продовжують телефонувати вже й після сплати кредиту, вимагаючи дедалі більші суми. З'ясувати щось у відділі роботи з простроченими позиками дописувачеві так і не вдалося — щоразу йому відповідав інший оператор. Клієнт чекає, що дзвінки триватимуть і надалі, або банк подасть на нього в суд, але відступати від свого принципово не бажає.

Як бачимо, банк добивається свого: герої нашої статті клієнтами “Альфа-банк” (Україна) більше бути не хочуть. Але робиться це абсолютно неєвропейськими методами.

Довідка ЕП: ЗАТ “Альфа-банк” (Україна) зареєстровано в січні 2001 року. З серпня 2007 року установа увійшла до десятки найбільших банків України за розмірами активів згідно рейтингу НБУ. На початок квітня 2008 року регіональна мережа банку включала 45 відділень, 233 інформаційно-консультаційних центри, 938 точок продажів, а також представництва у Москві та Мінську.

Банк обслуговує більш як 2 790 корпоративних клієнтів, 5 500 клієнтів малого та середнього бізнесу та близько 535 600 роздрібних клієнтів.

Олег ГРОМОВ

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.