Прориву України у літакобудуванні найближчим часом не буде. Не допоможуть ні податкові пільги та дешеві кредити, ні створене з Росією спільне підприємство.
За роки незалежності Україна настільки швидко втрачала свої виробничі і конструкторські можливості, що на їхнє відновлення знадобляться роки. Зараз виробники не можуть упоратися навіть з мінімальними замовленнями.
“Я хочу, щоб українці літали на українських літаках” — сказав президент Віктор Ющенко у 2005 році, підписавши указ про об'єднання АНТК імені Антонова та Харківського авіазаводу в єдину корпорацію “Антонов”. Однак державної підтримки у вигляді нових замовлень та кредитів виробники так і не дочекалися.
За останні роки Україна виготовила лише 14 літаків “АН”, тоді як потужність лише Харківського авіазаводу — 35-40 одиниць на рік. Авіабудівники обіцяли збільшити виробництво удвічі — з 5-6 до 12. Проте лише для нульової рентабельності Україні треба випускати щороку 14 літаків, а для рентабельного виробництва — 200 штук.
Сергій ЧИГИР
Что скажете, Аноним?
[17:20 03 мая]
Чому Ощадбанк не продає ТРЦ Gulliver, який є заставою за проблемним кредитом?
[17:10 03 мая]
Які саме валютні послаблення запроваджує Нацбанк та як вони можуть вплинути на курсову стабільність.
20:50 04 мая
11:00 04 мая
09:30 04 мая
[23:55 28 апреля]
[20:15 02 апреля]
(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины
При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены
Сделано в miavia estudia.