Київ бачить в об‘єднанні авіабудівельних галузей України та Росії єдиний спосіб порятунку українського авіапрому.
“Єдина і головна теза створення спільного підприємства Росії та України — це паритетність. Я наголошую: це п'ятдесят на п'ятдесят”.
Подробиці про створення спільного підприємства Об'єднаної авіабудівної корпорації Росії та українського “Антонова” міністр промислової політики Дмитро Колєсніков розповів на авіасалоні Авіасвіт-21 під Києвом.
За словами міністра, жодні матеріальні активи до новоствореного спільного українсько-російського підприємства не перейдуть.
Пан Колєсніков стверджує також, що у власності України залишиться вся її конструкторська документація.
Голова ОАК Алєксєй Федоренко каже, що спільне підприємство координуватиме спільні програми російського та українського авіапромів, а також буде опікуватися маркетингом і обслуговувати літаки АН після їхнього продажу.
Провідний науковий співробітник Державного музею авіації у Києві Валерій Романенко вважає, що створення спільного українсько-російського підприємства призведе до занепаду українського авіапрому.
“Це початок кінця українського літакобудування. Бо російська авіабудівельна компанія, ОАК, вона зараз сама в боргах. І те, що антонівці сподіваються отримати від неї гроші, закінчиться тим, що в антонівців відкачають всі їхні напрацювання, всі патенти, всю їхню документацію, не даючи нічого натомість”.
Експерт скептично ставиться до заяв української влади про те, що конструкторська документація Антонова не потрапить до російських фахівців.
Пан Романенко припускає, що вже за кілька років через таку співпрацю Антонов може взагалі збанкрутувати, відкривши свої ринки для західних авіабудівельників.
Олег Пантелєєв, російський авіаексперт та головний редактор агенції “Авіапорт” вважає, що нині про повну інтеграцію підприємств не йдеться. Він вважає це дуже далекою перспективою, однак визнає, що у випадку такого можливого об'єднання — це буде поглинання Антонова Об'єднаною авіабудівельною компанією.
“Цілком очевидно, що російська сторона може розглядати лише один варіант. По суті — це поглинання Антонова і його повна інтеграція у склад ОАК. Тому що за ключовими параметрами, які характеризують обсяг виробництва, фінансові показники, ОАК, яка здійснює постачання великої кількості бойових літаків на експорт, в найближчі роки, очевидно, буде за своїми масштабами перевершувати Антонова.
Пан Пантелєєв наголошує, що нинішнє спільне підприємство вигідне обом компаніям. Мовляв, вони співпрацюють у багатьох сферах і єдиний координаційний орган полегшить роботу.
У ЗМІ вже з'явилися деякі подробиці майбутнього СП. Реєструвати його планують у Москві, голову підприємства обиратимуть росіяни, заступника — українці.
Рух до об'єднання українського та російського авіапромів розпочався за чинного президента.
Опозиція не раз заявляла, що це буде здачею національних інтересів.
Влада вважає об'єднання вигідною співпрацею, яка дасть поштовх для розвитку галузі.
Дар’я ТАРАДАЙ
Что скажете, Аноним?
[16:52 23 ноября]
[14:19 23 ноября]
[07:00 23 ноября]
13:00 23 ноября
12:30 23 ноября
11:00 23 ноября
10:30 23 ноября
10:00 23 ноября
09:00 23 ноября
[16:20 05 ноября]
[18:40 27 октября]
[18:45 27 сентября]
(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины
При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены
Сделано в miavia estudia.