Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Партія регіонів — своїм агітаторам: не бійтеся обіцяти як це робить Тимошенко

[17:34 09 июля 2012 года ] [ Українська правда, 9 липня 2012 ]

“Українська правда” продовжує описувати внутрішні документи Партії регіонів щодо підготовки до майбутніх парламентських виборів

Як відомо, у п'ятницю 6 липня прес-служба партії офіційно визнала автентичність опублікованих редакцією файлів щодо агітаційної стратегії регіоналів протягом червня-листопада 2012 року.

Як вже повідомляла “Українська правда”, такий пакет документів був надісланий усім керівникам передвиборчих штабів партії, народним депутатам фракції Партії регіонів, а також провладним депутатам-мажоритарникам.

Серед файлів, які опинились в розпорядженні редакції, окрім планування ідеологічної роботи та пояснення юридичних питань виявились також інструкції щодо співпраці з телевізійними ЗМІ та поради спікерам партії під час публічних виступів.

Авторство обох документів є невідомим. Єдина вихідна інформація вказує, що посібники готувались у центральному штабі Партії регіонів, а точніше, працівниками Навчально-методичного центру.

Втім, в одній з брошур додатково зазначається, що в її основу покладена книга Олега Кудінова “Большая книга выборов: как проводятся выборы в России”.

“Образ зовнішнього ворога консолідує країну”

Поради щодо спілкування з телеканалами вмістилися в невеличкий документ під назвою “Співпраця з телевізійними ЗМІ”. Хто саме так ретельно розбирався з тонкощами роботи новинних журналістів, нам невідомо. Консультант Партії регіонів з питань взаємодії зі ЗМІ Олексій Мустафін в коментарі “Українській правді” зазначив, що він до цього документу відношення не має. І лише підтвердив, що цими питаннями займається Навчально-методичний центру Партії регіонів.

В будь-якому разі, регіонали створили унікальний посібник із спілкування своїх спікерів з тележурналістами. На сімнадцяти сторінках викладені поради на майже всі випадки: від короткого коментаря до подання на журналіста в суд.

При цьому спікерів закликають приділити особливу увагу емоціям. “Тут треба бути дуже виваженим і розуміти, що беземоційним взагалі бути погано, але і занадто емоційним бути не варто, бо тоді в ефір потрапить не фактаж, а саме емоція”, — радять автори посібнику.

Дуже цікаві поради щодо відповідей на провокативні питання журналістів. Спікерам-регіоналам радять або взагалі не відповідати на такі питання, або використовувати будь-які приводи або уникнути від прямої відповіді. Аби це не передрукувала, наприклад “Українська правда”.

Треба визнати — у авторів посібнику непогане почуття гумору. Регіоналів дуже просять не кидатися не тільки мікрофонами журналістів, а… й самими журналістами та операторами!

Втім є в документі й залишки традицій відверто радянської журналістики. Штаб Партії регіонів запевняє, що універсальним інструментом привернення журналістів на свій бік є згадування… зовнішнього ворога.

“Якщо у журналістів задача — показати Ваші огріхи, а у Вас — показати результати своєї успішної роботи, то виникає когнітивний дисонанс у двох сторін, а новини роблять все-таки журналісти, — йдеться в документі.

Закінчується документ порадами на випадок, якщо політик вирішив подати на журналіста в суд. Перш за все регіоналам взагалі-то не радять йти в суд. “Не треба йти в суд і з'ясовувати з журналістом питання в суді. Можна виграти суд, судова система країни це дозволяє навіть тоді, коли закон на стороні того, хто програв. Ситуація може набути такого розголосу і кута подачі, що для Вашого іміджу це буде однозначно не на користь”, — впевнені автори посібнику.

За їхньою думкою, в Україні “є журналістська солідарність, і коли журналіст правий, встануть всі”. Тому в правове поле доцільно вступати вкрай рідко, легше все вирішувати дипломатично і коректно через редакцію.

“Наилучшая стратегия в ответ на обвинения — их отрицание “

Інший цікавий файл — “Методические рекомендации спикеру во время подготовки публичных выступлений”. Документ складається з дев'яти глав, присвячених усім деталям публічного виступу спікерів перед аудиторією.

На початку книги йдеться про те, що “більшість недосвідчених ораторів вважає, що головне в успіху виступу — це зміст мови”. Тому у відведений час вони намагаються “упакувати” якомога більше інформації, показати слухачам свою компетентність, висловлювати свою думку з усіх проблем, що хвилюють громадян.

Насправді успіх передвиборного публічного виступу лише на 10-15 відсотків залежить від змісту промови кандидата, впевнені автори посібника. Вони радять кандидатам від Партії регіонів упаковувати свої думки у знайомі, звичні форми.

Окремий розділ посібника присвячений розгляду т.зв. “вопросов-ловушек”. “Регіоналам” у вигляді таблиці пропонують керуватися конкретними порадами в разі намагань опонентів загнати їх у кут.

Ідеальний виступ, з точки зору штабу “регіоналів” має починатися з дотепного жарту і завершуватися запевненням, що “з такими прекрасними людьми не можна не добитись змін на краще”.

Втім найбільш відверта рекомендація штабу полягає в тому, щоб не відставати від методів…Юлії Тимошенко. Чи то посібник був написаний ще на минулих виборах, чи то автори не змогли знайти більш яскравого прикладу, але головна порада під час виступів — не боятися обіцяти.

Мустафа НАЙЄМ

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.