Цей транспорт перевозитиме вболівальників під час матчів Євро-2012. Черговий кредит погодили міські депутати, скликавши спеціально для цього позачергову сесію міськради. Досі Львів був єдиним містом-господарем Євро-2012, яке не дало добро на придбання додаткового транспорту, як цього вимагає УЄФА.
Днями Національне агентство з питань підготовки до Євро-2012 надіслало у Львівську ратушу факс, аби нарешті з’явилося рішення сесії на укладання угоди з державним банком на кредит для транспорту. Хоча депутати підтримали черговий кредит, до його необхідності ставляться неоднозначно. Вони не впевнені, чи впорається, наприклад, ЛАЗ із таким великим замовленням, і не знають, що робити з цим транспортом після Євро-2012. “Львів не має концепції руху транспорту, — розповів депутат ЛМР Юрій Кужелюк. — Ми не знаємо, де ті автобуси курсуватимуть. Якщо тролейбуси їздитимуть по старих мережах, то невідомо, що робити з автобусами і хто їх буде обслуговувати”.
Міський голова Львова Андрій Садовий вважає позику вигідною для міста. Відсоткова річна ставка 14,8% є низькою, комерційні банки пропонують вищу. В ухвалі прописано, що кредит погасять до 2014 року. З цієї суми 7,4% погашає міський бюджет, а решту — Національне агентство з питань підготовки до Євро-2012, із державного бюджету.
У якому банку мерія братиме позику, наразі невідомо. Нове законодавство вимагає визначати банківську установу згідно із конкурсом. За словами Андрія Садового, на конкурс можуть претендувати два державні банки — “Ощадбанк” та “Укрексімбанк”. “Ми будемо купувати автобуси і тролейбуси упродовж цього, наступного і 2012 року, — сказав мер. — Кошти на погашення позики будемо отримувати з державного бюджету як субвенцію впродовж чотирьох наступних років”.
На визначення підприємства, у якого закуповуватимуть транспорт, ще треба провести тендер. Але вже зараз Андрій Садовий сказав, що 25 мільйонів гривень з державного бюджету, які місто отримало на закупівлю автобусів, скерували на Львівський автобусний завод і до кінця року отримають до дев’яти нових автобусів, які вийдуть на наші лінії. “Це буде соціальний транспорт, який курсуватиме за ціною меншою, ніж у перевізників, які працюють на комерційних засадах”, — додав Андрій Садовий.
Марія ДЕРКАЧ
Что скажете, Аноним?
[13:40 26 ноября]
[11:40 26 ноября]
16:00 26 ноября
15:40 26 ноября
14:45 26 ноября
14:30 26 ноября
14:10 26 ноября
[16:20 05 ноября]
[18:40 27 октября]
[18:45 27 сентября]
(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины
При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены
Сделано в miavia estudia.