Rambler's Top100
НОВОСТЬ

Чому SMS розсилка лишається актуальною для бізнесу?

[22:40 09 марта 2025 года ]

Постійним користувачам смартфонів може здатися, що короткі текстові повідомлення давно віджили своє та не варті уваги. Все більше людей користуються не смартфонами, а звичайними кнопковими телефонами. Основна причина такої зацікавленості простими гаджетами — соцмережі не відволікають від основної справи. Одна з проблем сучасної людини — залежність від соцмереж, бажання часто та регулярно скролити стрічку новин чи коротких відео. З кнопковими телефонами ці проблеми щезають, а користувач може присвятити вільний час роботі чи дозвіллю. Тому й набувають популярності гаджети без соціальних мереж, щоби дати користувачам можливість відпочити від навали новин.

В чому особливості та переваги розсилки коротких повідомлень?

Розсилка SMS залишається ефективним інструментом маркетингу та способом комунікації з клієнтами з багатьох причин. Одна з них — ефективність, адже короткі текстові повідомлення надходять на телефон практично миттєво. Окрім того, більшість користувачів відкривають SMS майже миттєво. Таким чином ви можете бути певні в залученості клієнтів, справжніх чи потенційних.

Також варто виокремити такі особливості:

  • З попереднього пункту можемо вивести наступну перевагу — миттєву взаємодію з клієнтом. Завдяки коротким повідомленням ви можете доставляти інформацію миттєво, що дозволяє швидко інформувати користувачів про акційні пропозиції.

  • Широке охоплення. Оскільки короткі текстові повідомлення можуть бути доставлені на найпростіші кнопкові телефони, масові розсилки СМС дозволяють поінформувати велику кількість замовників та клієнтів.

  • Простота створення та доступність. Для створення шаблонів масових текстових розсилок не потрібно великих вкладень часу та фінансів, тому цей маркетинговий інструмент доступний навіть малому бізнесу. 

  • Високий ROI. Ефективність та низька собівартість одного повідомлення гарантує високий рівень повернення інвестицій.

  • Фідбек — масова розсилка СМС повідомлень дозволяє отримувати відгуки від клієнтів. Отримувати таку цінну інформацію можна через прямі відповіді чи використання коротких номерів.

Правила надсилання коротких текстових повідомлень

Перше, з чого потрібно почати — отримання дозволу. Розсилати короткі повідомлення необхідно на номери, власники котрих дали на це дозвіл. В інакшому випадку ваші повідомлення ризикують опинитися в теці зі спамом. Отримати дозвіл можна по-різному, найпростіше — опублікувати на сайті форму з дозволом, також дозвіл можна надавати під час реєстрації на сайті. 

Короткі посилання та заклик до дії. Щоби зробити розсилку ефективнішою, в кожному повідомленні має міститися заклик до дії та посилання на сайт чи сторінку в соціальній мережі. Щоби посилання помістилося в поле з повідомленням, необхідно заздалегідь його скоротити.

Як розпочати створення масових розсилок повідомне? 

Запустити розсилку коротких текстових повідомлень допоможе компанія SMS Club. Учасники команди найперше допоможуть вам визначити чіткі цілі, котрі ви ставите перед  SMS-маркетингом. Залежно від цілі (збільшення продажів, покращення впізнаваності бренду, збирання відгуків клієнтів) формується подальша стратегія. 

За потреби працівники компанії проводять аналіз цільової аудиторії, формують стратегію для масової розсилки. Створити масову розсилку коротких текстових повідомлень дуже зручно в особистому кабінеті, створеному на основі досвіду користувачів. 

Серед основних переваг співпраці з SMS Club: 

  • можливість інтеграції з CRM і сайтом;

  • розсилка до 3000 SMS в секунду;

  • під'єднання кількох альфа-імен для одного клієнта, що розширює можливості розсилки; 

  • налаштування таргетованої розсилки;

  • для великих розсилок — вигідні знижки.

В кабінеті доступний зручний  планувальник, котрий допомагає надсилати повідомлення в точно заплановані дату та час. 

Особистий кабінет має зручний інтерфейс, тому в 95% випадках клієнти можуть самостійно налаштувати розсилку. В усіх інших випадках менеджери завдали прийдуть на допомогу.


 

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

НОВОСТИ

22:40 09 марта

Чому SMS розсилка лишається актуальною для бізнесу?

АНАЛИТИКА
ДАЙДЖЕСТ
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.