Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

“Рудьковська” правда

[11:30 16 ноября 2007 года ] [ Україна молода, №212, 16 листопада 2007 ]

Міністерство транспорту запевняє, що зробило все можливе, аби вивести кораблі з Чорноморської негоди.

Про шторм, який розбурхався минулої неділі біля узбережжя Криму, екіпажі всіх кораблів чорноморської акваторії повідомляли завчасно, але не всі прислухалися до попередження, а коли стихія “розходилася на повну”, українські морські служби і рятувальники зробили все, що було в їхніх силах, аби врятувати людей і судна. Так підсумував основну подію цього тижня міністр транспорту Микола Рудьковський. “Рекомендації капітана Керченського порту були правильні: відійти через протоку в Азовське море. Частина кораблів виконала її, а частина відійшла в море”, — повідомив міністр.

Українські рятувальники витягли з лап стихії 43 членів екіпажу, зокрема 13 чоловік з навпіл розколотого російського танкера “Волгонєфть”, 11 моряків із російських затонулих суховантажів “Вольногорск” та “Нахічевань”, 17 осіб із українського суховантажу “Вєра Волошина”, який викинуло на берег поблизу Судака, а ще двох зняли з баржі, яка сіла на мілину біля острова Тузла.

Капітани багатьох кораблів не прислухалися до штормового попередження, бо, крім нього, вони отримали ще й вказівки від власників суден, які не захотіли витрачатися на додатковий перехід до Азовського моря, повідомив пан Рудьковський. Російські судна знаходилися тоді на умовній території РФ, і для них рекомендації українських служб мали тільки дорадчий характер. “Коли стало зрозуміло, що шторм буде безпрецедентний, капітан Керченського порту настійливо рекомендував усім кораблям відійти в Азовське море. Для переговорів він використовував усі засоби переконання, культурні й не дуже. Таким чином, більш як 50 суден вдалося вишикувати в колону і відвести із зони найсильнішого шторму”, — повідомив Микола Рудьковський. “Я буду говорити і з Прем’єр—міністром, і з Президентом України, аби робота цієї людини була достойно оцінена. Я вважаю, що капітан Керченського порту заслуговує на державну нагороду”.

Сьогодні в Криму засідає українсько—російська комісія з ліквідації наслідків стихії. Обговорюється, зокрема, питання про підйом на поверхню затонулих кораблів із вантажем сірки. Підйом решти затонулих кораблів, вантаж яких не загрожує навколишньому середовищу, відбуватиметься на комерційній основі.

З цієї ситуації Мінтранс зробив три висновки і вже подав відповідні пропозиції до Кабміну: прийняти єдині правила плавання суден Керченською протокою та Керч—Єнікальським каналом, укласти міжурядову угоду з РФ про співробітництво та спільне використання радіочастот морської рухомої служби у прикордонних районах Азовського моря та Керченської протоки, і, нарешті, обмежити плавання цією протокою для субстандартних (негабаритних) суден.

Олег СНІГУР

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.