Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Як розморозити літак?

[11:00 21 декабря 2010 года ] [ Українська служба Бі-Бі-Сі, 20 грудня 2010 ]

Для пасажирів, які опинилися у пастці закритих аеропортів, процес розмороження літаків може видатися ще одним приводом для скасування і відкладення рейсів.

Але розмороження крил і фюзеляжу літака є абсолютно необхідним для того, щоб запобігти катастрофам, каже Девід Лірмаунд, редактор журналу Flight Global.

Крига змінює форму і фактуру крил, каже він, створюючи ефект “затягування” і виводячи літак з-під контролю.

“Якщо криги забагато, то літак залишає смугу на недостатній висоті для того, щоб злетіти”.

Через те, що алюмінієвий корпус літака може поіржавіти від солі, перед злетом його обробляють гліколем.

Гліколь діє як антифриз в автомобілі, зменшуючи точку замерзання води до мінус 50 градусів.

Аби обробити гліколем усі частини літака, використовується спеціальна техніка на гідравліці зі спеціальними насадками.

Після обробки антифризом літак поливають також іншими розчинами. Але за дуже низьких температур це мало допомагає.

Джеймі Боуден, аналітик з питань авіації та один із колишніх менеджерів Британських Авіаліній, каже, що між тим, як літак обробили антифризом, і його злетом може минути лише 20 хвилин.

“Літак не можна обробити від обледеніння вранці, якщо він вилітає пообіді”.

А тому в таких великих аеропортах як Хітроу це може призвести до повного хаосу.

“З мого великого досвіду роботи в терміналах я знаю, що коли погода змінюється, іншого виходу, ніж закрити аеропорт, немає”, — додає він.

Хоча причин для закриття аеропортів за такої погоди є чимало, скасування і відкладення рейсів дуже дратує пасажирів. Але історія вчить: краще подбати про безпеку, аніж потім шкодувати.

У січні 1982 року, літак рейсу 90 авіаліній Флорида врізався у міст невдовзі після злету в аеропорту Вашингтон. Тоді загинуло 74 людини.

Розслідування встановило, що крига і сніг потрапили у двигуни.

Крім того, на тому рейсі не були дотримані правила процедури розмороження літака.
 

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.