Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Українська політика: шофер з'їжджає в кювет?

[16:19 30 декабря 2010 года ] [ Українська правда, 30 грудня 2010 ]

Безпринципні події, які спалахують у житті вітчизняного політичного істеблішменту, тягнуть за собою безліч неприємностей та очевидний запитальний подив.

“Навіщо? Кому це вигідно? А як буде далі?” — ось неповний перелік тих словосполучень, які подумки промовляє пересічний українець, далекий від політики.

Проте дехто з учасників процесу воліє сором'язливо загортати вуаллю низку запрограмованих “дивовижних” випадковостей.

Епізод перший. Президентський

Скоро рік як за кермо українського автомобіля сів шофер Янукович. Віктор Федорович неодноразово підкреслював суспільству, що в нього не куплені права, а совісно зароблені та складені іспитом під час всенародного голосування.

Банальні дорожні “віражі” нашого глави держави із президентом Росії Дмитром Медведєвим ми упустимо, оскільки цей момент у біографії пана Януковича — радше блюзнірство та чергове бажання почванитися перед іноземний гостем.

Нам цікаво подивитися: на скільки президент-шофер є корисним для своїх співвітчизників у ділі. Приміром, чи вправно розбирається в серцевині свого авто “Україна”?

Із перших кроків видно, що українському керманичу до душі використання б/у запчастин. На ходу він змінив мотор держави — Конституцію — на зразок 1996-го року випуску. Відбувалося це в жахливих та недопустимих умовах. Виконавцем був Конституційний суд, який виступив у ролі станції технічного обслуговування (СТО). Він і розтлумачив усім, чому цей двигун є кращим ніж той, який випущений наприкінці 2004-го.

“Визнати таким, що не відповідає Конституції (є неконституційним) закон “Про внесення змін до Конституції України” від 8 грудня 2004 року № 2222-IV” у зв'язку з порушенням конституційної процедури його розгляду та прийняття”, — вердикт голови КС Анатолія Головіна.

Тепер, даруйте, коту під хвіст п'ятирічний агрегат, за яким жила країна.

Процес адаптації до нового, така собі притирка, відбувався в прискореному темпі:

— заміна коліс, себто ротація генпрокурора Медведька на Пшонку;

— ухвалення бюджету-2011 за тридцять хвилин без обговорення;

— рихтування ходової: розставляння в облрадах лояльних та керованих голів.

Не обійшлося без прокладання цвяхів конкурентам на дорогах — порушення низки кримінальних справ проти високопосадовців колишнього уряду та самої Тимошенко.

Ще одним експериментом великий Я “зворушив” громадськість, запровадивши адміністративну реформу. Спосіб, який був продемонстрований ним на тлі ліквідації ряду міністерств чи держагентств, викликає обурення. Адже змін зазнали лише фасади, а колишні господарі-міністри пішли працювати в найми до нових керівників. Тобто призначені першими або просто заступниками у віце-прем'єр-міністрів.

То ж український керманич відзначився тим, що на капот автомобіля “Україна” причепив скотчем слово “реформи”.

Він чимось нагадує вагітну жінку, яка 9 місяців виношує плід, а потім має родити. Перепрошую, але всі терміни “народжуваності” минули! І суспільство досі не відчуло реального “покращення життя вже сьогодні”.

То, можливо, є сумніви в самому “економічному зародку”?

Епізод другий. Опозиційний

Інший пілот, котрий називає себе лідером опозиційних сил — Юлія Тимошенко — нині не дуже комфортно почувається в кабіні власного автомобіля.

Після подвійної аварійної ситуації — програш Януковичу по набраних електоральних балах, — яка сталася протягом двох турів президентських виборів, “сердечна” дама, здається, затрималася на піт-стопі. Її транспортний засіб, тобто програма, потребує суттєвих змін та коригувань.

Не рятує й заклик леді Ю через інтернет оновлювати обличчя країни. Проект “Україна третього тисячоліття” від самого початку писався під конкретну політичну силі, як і решта: “Ідеальна країна”, “Український прорив”…

Критиканство тільки влади Януковича вкорочує політичного віку Тимошенко.

Натомість “еліксир молодості” намагаються знайти інші політики, котрі ототожнюють себе з опозицією.

В'ячеслав Кириленко, Арсеній Яценюк, Анатолій Гриценко, Борис Тарасюк, Юрій Луценко, Олег Тягнибок — вибачте, кого забув — експлуатують залізних коней, що давно вийшли з ладу.

Так, дехто з них має сталу ідеологію, але засоби подачі не завжди викликають загальноукраїнський захват. Яскравим підтвердженням служить одне з останніх телешоу “Шустер live”, де політикам пропонувалося поговорити про майбутнє України. Натомість вони обмежилися лише перестрільними звинуваченнями.

…А шофер Янукович продовжує нас везти в знайомому тільки йому напрямку. З його вуст чути, що українців чекає смуга перетворень. Він запевняв, що “почує кожного”.

Натомість слухає лише себе та найближче перевірене оточення.

Віталій ТАРАНЕНКО

 

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.