Літак збили за 207 км від лінії зіткнення. Є комплекси, які працюють на такій відстані. І це не переробки PAC-2, ніхто за два роки таких речей не робить.
Тим паче, дедалі більше комплекси на Заході замінюють авіацією, а ПРО має надійно перехопити балістику в куполі на 40 км.
Ми й так влаштували “птахопад” — учора знову доліталися два Су-34. Не варто плодити сутності й вигадувати “патріоти”, які працюють до узбережжя Краснодарського краю.
Усі застановилися, що FrankenSAM, західні ракети до радянських комплексів.
А якщо старі рідиннопаливні радянські ракети (5В28) і пускові, але західний радар?
А якщо старі ракети зі зберігання країн колишнього Варшавського договору й радянська РЛС, але від іншого комплексу?
Загалом росіяни, звісно, щосили натягуватимуть дружній вогонь — хоча ті їхні пуски, що потрапили на камеру, пішли на висоту, а ракети до С-200, якщо їм вистачає енергетики, якраз атакують зверху.
Фото: defence-ua.com/
Пуск ЗРК С-200
Можливо, намагалися збити наш засіб доставки. Невдало, судячи з результатів.
Він, до речі, буквально розриває літак, бо 220 кг бойової частини — це страшна річ, на рахунку якої декілька збитих бортів (включно з ізраїльським F-16 і російським Іл-20).
Але з тактикою московських пропагандистів очевидно — якщо це випадок, а не системна можливість збивати такі цілі, то літати безпечно.
Проведуть навчання, натренують диспетчерів, зв'язок з пусковими, попрацюють над “свій — чужий”, доведуть до особового складу помилки.
А от якщо Україна збудувала систему, що дозволяє збивати борти за 250 км і помилки тут ні до чого, то літати — це лотерея. Дуже неприємна з огляду на збитий транспортник і вже другий ДРЛО.
Фото: novyny.live
Момент падіння останнього збитого А-50 на землю
Гарно повоювали, на всі гроші.
Дві льотні зміни і дві зміни операторів, нехай навіть неповні, комплексу “Джміль” — три десятки висококваліфікованого персоналу.
Екіпаж літака ретранслятора, летючий командний пункт.
Виплати, похорони, доставка тіл.
Техніка на 800 млн доларів. Якої більше не виробляють — штучний товар, залишки високорозвиненої цивілізації.
Параліч управління у Причорномор'ї та Приазов'ї — зонах, де росіянам потрібно спостерігати за поромними переправами й маршрутами ВДК до Криму.
Удар по моралі — друга втрата летючого радара, черговий ляпас для “другої армії світу”. Котра наступає по трупах зеків і червоних штрафних батальйонів, де вцілілих нагороджують переведенням у стройові штурмовики.
Що ж, підготовка до передачі F-16 іде добре і це не остання жирна здобич.
Фото: скрин відео
Останній виліт розвідувального літака А-50