Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Людство наздогнала наймасштабніша криза робочої сили

[15:05 20 сентября 2021 года ] [ investory.news, 20 вересня 2021 ]

15 країн з Європи та Північної Америки повідомили про найбільшу кількість вакантних робочих місць з 1962 року

 Більшість компаній світу у 2021 році мали труднощі при наймі нових співробітників. Дві третини роботодавців зіткнулися з кризою робочої сили: їх торкнулася проблема браку кандидатів, з’ясувала в новому дослідженні міжнародна кадрова корпорація ManPowerGroup.

Аналітики опитали співробітників відділу кадрів 45 тис. компаній із 43 країн. Близько 69% з них в третьому кварталі 2021 року було складно закривати вакансії.

Разом з цим 15 країн з Європи та Північної Америки повідомили про найбільшу кількість вакантних робочих місць з 1962 року — вперше з початку проведення щорічних опитувань.

ManPowerGroup оцінює поточну ситуацію на ринку праці як наймасштабнішу кризу за останні 15 років.

При цьому компанії в усіх опитаних країнах зазначили, що наймати працівників стало трохи легше, ніж останні три місяці 2020 року. За прогнозами аналітиків, ринок праці в третьому кварталі 2021 року зросте найсильніше в США (на 25%), Тайвані (24%) та Австралії (17%). Найменше (по 1%) вакансій з’явиться в Аргентині, Панамі та ПАР, а в Гонконгу нових робочих місць не виникне зовсім. Крім того, роботодавці в 42 серед 43 країн готові підняти співробітникам зарплати.

“Подальший дефіцит кадрів означає, що компаніям важливо утримати та навчити співробітників необхідним навикам для успішної роботи в умовах відновлення економіки від наслідків пандемії”, — заявив генеральний директор ManPowerGroup Йонас Прізінг.

Близько 40% респондентів зазначили, що активно займаються навчанням персоналу. Стільки ж компаній пропонують працівникам гнучкий графік роботи, а майже третина роботодавців повідомила про підняття зарплат. Деякі фірми пообіцяли бонуси за підписання контрактів і довшу відпустку.

Як правило, стимули для залучення співробітників залежать від галузі компанії. Наприклад, у сфері фінансів частіше пропонують курси із саморозвитку і часткову “віддаленку”, а на виробничих підприємствах намагаються заманити вищою заробітною платою і гнучким графіком.

Брак працівників вже вдарив по ключових індустріях багатьох країн. Велика Британія переживає кризу молочної промисловості на фоні браку працівників після Brexit. Дефіцит водіїв і співробітників складів змусив фермерів викидати продукцію і поставив під загрозу асортимент у магазинах, пише Independent.

Зібране молоко псується ще на фермах, оскільки його нікому відвезти на підприємства і в супермаркети. Національна спілка фермерів (NFU) вважає ситуацію на ринку праці “нестійкою” і побоюється її подальшого погіршення. Представник організації розповів, що багатьом фермам доводиться або скорочувати поставки, або позбавлятися продукції.

Компанії Milk and More вже довелося відмовити багатьом клієнтам у доставці молочних продуктів додому через брак співробітників складів і водіїв вантажівок. Інша логістична фірма, що працює з молочною продукцією, поділилася з NFU, що вперше за 27 років зазнає труднощів з пошуком працівників.

Ситуація стала помітно гіршою останні два місяці, і тепер навіть невелика нестача персоналу може зупинити потік сирого молока на молокозаводи та поставити під загрозу харчову промисловість країни. Найближчі пару місяців, швидше за все, перебої з поставками стануть відчутними, і британські роздрібні мережі залишаться без молочної продукції.

Фермер Генрі Блоксхем працює в господарстві Moors Covert в Стаффорді й за умовами контракту може продавати молоко тільки однієї компанії. Нещодавно ця фірма не змогла знайти водія для перевезення товару і попросила викинути партію. Блоксхем зізнався, що витрати на виробництво постійно зростають і не окупаються. Він додав, що зима буде складною, якщо не підняти ціни на молоко.

Директор мережі супермаркетів Morrisons Девід Поттс попередив, що дефіцит персоналу і зростання цін на сировинні товари неминуче призведуть до подорожчання продуктів на полицях магазинів та їх нестачі. Він відзначив значне скорочення поставок корму для тварин, газованої води, питної води, чіпсів і деяких видів вина.

До Brexit вантажоперевезеннями, сільським господарством і виробництвом продуктів займалися переважно мігранти з Євросоюзу. Зараз в’їзд у країну для них ускладнився, і компанії не можуть найняти співробітників на місця, що звільнилися.

Виробники харчових продуктів закликають уряд дозволити тимчасові робочі візи — так найімовірніше вийде впоратися з кризою на ринку праці та налагодити ланцюжки поставок до напруженого сезону зимових свят. Проте влада країни не погоджується на такі заходи й радить компаніям шукати місцевий персонал.

Брак водіїв змушує фермерів не тільки виливати молоко. Шотландцям довелося знищити величезний урожай броколі та цвітної капусти, бо не було кому перевозити овочі на холодильні підприємства.

Тим часом у США нестача кваліфікованого персоналу для будівництва доріг, працівників метро і фахівців з технічного обслуговування може підірвати план президента Джо Байдена з розвитку інфраструктури на трильйон доларів.

Джо Байден хоче стимулювати розвиток інфраструктурних проєктів і мотивувати великі компанії на створення робочих місць для будівельників і ремонтників. Однак покоління бебі-бумерів старіє і стрімко виходить на пенсію, а молоді люди не бажають займати їх місце, всупереч конкретній заробітній платі. Нинішнє покоління вважає вищу освіту єдиним шляхом до успіху.

Інфраструктурний план містить у собі витрати на безліч галузей. Близько $110 млрд піде на ремонт і будівництво доріг і мостів, $25 млрд на аеропорти, $66 млрд на залізниці. На розвиток системи громадського транспорту буде виділено $39 млрд.

Однак ця галузь стикається з браком водіїв автобусів, працівників метро і фахівців з технічного обслуговування. Оператор Metro Transit намагається знайти близько 100 водіїв автобусів до кінця 2021 року. Наприкінці червня вдалося найняти тільки 35 співробітників замість планованих 70.

За оцінками S&P Global Ratings, законопроєкт може підвищити продуктивність і економічне зростання, додавши $1,4 трлн у економіку США наступні вісім років. Але якщо кількість робочої сили не буде відповідати попиту, зусилля з відновлення старих і будівництву нових автомагістралей, мостів і громадського транспорту будуть витрачені даремно.

Старший віцепрезидент компанії Anchor Construction, який спеціалізується на ремонті мостів і доріг, побоюється, що робітників не вистачить на всі плановані проєкти.

“Я здивуюся, якщо яка-небудь фірма заявить, що готова здійснити плани Конгресу”, — сказав Ірвін.

Законопроєкт передбачає, що підприємствам доведеться подвоїти кількість робочих місць. При цьому в громадських коледжах (community colleges), що пропонують різні програми професійного навчання, кількість учнів різко скоротилася. Звіт національного дослідницького центру з обміну інформацією для студентів (NSCRC) показав, що кількість учнів скоротилася на 9,5%.

Байден хотів розв’язувати проблему нестачі працівників, виділивши $100 млрд на створення центрів професійної перепідготовки, зокрема для колишніх ув’язнених. Однак в останній версії інфраструктурного проєкту від цієї пропозиції відмовилися.

З відновленням економіки США, пропозиція на ринку праці б’є рекорди. Кількість вакансій в будівництві зросла на 12% проти допандемійного рівня. При цьому попиту катастрофічно не вистачає: деякі компанії змушені наймати на роботу неповнолітніх. Так, наприклад, філія McDonald’s в американському місті Мелдфор, штат Орегон, почала набирати на роботу 14-15-річних підлітків. Оператор ресторану Хізер Кеннеді заявила, що її сім’я управляє франшизою 40 років, але вперше нестача персоналу досягла такого рівня.

Дослідження торговельної палати США показало, що 88% комерційних будівельних підрядників з працею можуть знайти кваліфікованих робітників. Більше третини з них були змушені відмовитися від роботи через брак співробітників. За оцінкою компанії Construction Industry Resources, до 2025 року будівельна галузь може зіткнутися з нестачею як мінімум двох мільйонів робочих.

Джерела: Manpower Group, The New York Times, Independent

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin
[2021-09-21 19:45:16] [ Аноним с адреса 212.90.184.* ]

Столько текста, а смысл один: "Мы будем подыхать, но зарплаты, чтобы люди к нам шли на работу, не поднимем". Конечно сегодняшняя молодежь не хочет иди класть асфальт за 3 копейки, а старые "беби-бумеры" у власти в странах и компаниях не могут позволить себе даже мысль об увеличении зарплат для наёмных работников.

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.