Завтра, 27 грудня, виповнюється п’ять років, відтоді як після так званого “третього туру” президентських виборів—2004 у Бортничах, що під Києвом, на території власної садиби знайшли мертвим тодішнього міністра транспорту i зв’язку Георгія Кірпу. Офіційна версія слідства — самогубство, хоча існували припущення щодо насильницької смерті. За життя Георгій Миколайович заслужив двозначної слави: як одіозний можновладець епохи Кучми — з одного боку (зловживання на державних закупівлях, будував президентські резиденції, за рахунок саме його відомства нібито фінансувалася виборча кампанія Януковича, а також звозилися шахтарі до столиці на додаткових потягах), та найефективніший керманич Мінтрансу та “Укрзалізниці” — з іншого.
За даними “України молодої”, у неділю на Байковому кладовищі, де поховано загиблого Героя України Георгія Кірпу, відслужать панахиду. До п’ятих роковин його загибелі активізувалася, перш за все, “Укрзалізниця”. Так, учора на будівлі Державної адміністрації залізничного транспорту України, що на вулиці Тверській, 5, за участі гендиректора Михайла Костюка відкрили пам’ятну дошку екс—міністру. Як повідомила “Україні молодій” перший заступник прес—центру “Укрзалізниці”, на урочистості запрошували Леоніда Кравчука та Івана Плюща, але вони не прийшли. Натомість були екс—очільник МЗС Анатолій Зленко, перший керманич Мінтрансу незалежної України Орест Климпуш та екс—голова Верховної Ради УРСР Валентина Шевченко.
Напередодні, у четвер Київрада підтримала прохання трудового колективу Південно—Західної залізниці перейменувати вулицю Петрозаводську, що на Південному вокзалі столиці, на вулицю Георгія Кірпи: 79 депутатів зі 115 присутніх проголосували “за”. Ініціативу озвучив начальник Південно—Західної залізниці Олексій Кривопішин, мовляв, залізничники просять, тим більше що й сам Південний вокзал побудував Кірпа. На цій же вулиці розташовані Київський електроремонтний завод та Державний інститут залізничного транспорту, поруч чимало соціальних об’єктів залізничників, зокрема Центр здоров’я жінки.
У Південно—Західній залізниці “Україні молодій” повідомили, що після схвального рішення Київради тут сподіваються на те, що чиновники не тягнутимуть зі зміною табличок на будівлях вулиці, яка ще лишається Петрозаводською. Ця вулиця бере початок від площі Кривоноса (екс—голови Південно—Західної залізниці) і тягнеться у бік Батиєвої гори. Нагадаємо, що “кірпоманія” розпочалася з Ужгорода, де ще до перших роковин смерті міністра у грудні 2005 року перейменували площу Привокзальну на площу ім. Кірпи. Згодом іменем Георгія Кірпи назвали електропоїзд, який із 20 липня 2006 року щоденно курсує між Ужгородом і Львовом. Рік тому з ініціативи все тієї ж Південно—Західної залізниці станція “Бортничі” столичної магістралі (неподалік якої мешкав і помер міністр) теж була перейменована на станцію ім. Кірпи.
Іван ЛЕОНОВ
Что скажете, Аноним?
[19:13 22 ноября]
21:10 22 ноября
18:30 22 ноября
18:20 22 ноября
18:10 22 ноября
17:20 22 ноября
[16:20 05 ноября]
[18:40 27 октября]
[18:45 27 сентября]
(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины
При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены
Сделано в miavia estudia.