Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Автопаті у “Євро”форматі

[11:54 18 июня 2009 года ] [ Україна молода, №108, 18 червня 2009 ]

Кабмін планує виділити вітчизняним виробникам автобусів кошти, передбачені на проведення чемпіонату з футболу.

У внутрішньому дворі Будинку уряду вчора ділили мільярд. Кабмін вирішував, як правильніше витратити кошти, передбачені на транспортне забезпечення гостей футбольного чемпіонату в 2012 році. По периметру двора стояли новенькі, щойно з конвеєра, автобуси вітчизняного виробництва, а міністри на чолі з Прем’єром вирішували, чи можна купувати їх для вболівальників. Підійшовши до мікрофона, Юлія Тимошенко поставила питання так: або ми даємо ці гроші закордонним виробникам, або вам!.. Тобто думайте самі, шановні власники заводів.

Автобуси як засіб від депресії

Такого піднесеного настрою у Прем’єр—міністра та її команди, як під час учорашньої імпровізованої виставки, не спостерігалося вже давно. “Добрий день одразу всім, щоби часу не витрачати!” — вийшовши з дверей, привіталася Юлія Тимошенко з урядовою командою. “Хто “за”, прошу підняти руки!” — дотепно продовжив перший віце—прем’єр Олександр Турчинов. “Якщо би наші шановні міністри трохи розступилися, то всі би побачили продукцію вітчизняного автопрому”, — Прем’єр владним жестом звільнила для тележурналістів об’єкти, що мали потрапити в кадр.

Назвати нашу автобусну техніку суто українською — деяке перебільшення. Переважно виготовляється вона з імпортних комплектуючих, які у різних пропорціях змішують із виготовленими в Україні менш важливими агрегатами. Скажімо, у сучасніших на вигляд львівських автобусах українськими є близько 60 відсотків деталей. Решта, включно з двигуном, німецька. “Ціна у вас конкурентна? А якість?” — допитувалася Тимошенко у директора скандально відомого львівського заводу, який — єдиний з присутніх — спілкувався російською.

— Українська промисловість може виготовляти вісім тисяч автобусів щороку. З них дві тисячі — міжміських, — проілюстрував потенціал галузі міністр промислової політики Володимир Новицький.

— Дайте нам знання, чи можуть ці автобуси відповідати нашим цілям, — у пасторському тоні звернулася леді Ю. до керівників підприємств.

Одразу після цих слів Олександр Турчинов увійшов до салону першого ж буса і, на радість фотокорам, сів у водійське крісло. “Посвідчення!” — до нього підійшов міністр внутрішніх справ Юрій Луценко. Почуття гумору головного міліціонера країни оцінили всі.

Лобісти на тлі опійних маків

На перший погляд, вітчизняний автопром не вражав: було видно, що “виставку досягнень” готували поспіхом і за принципом: зліпили з того, що знайшли. Корпорація “Богдан” привезла дві машини, а головний наголос зробила на якісних фотографіях своєї продукції. Фірма “Еталон” потішила публіку словом “Мак” на борту автолайнера. Аби хтось не подумав, що це абревіатура, збоку намалювали цю опійну культуру. Особливо дивно виглядали моделі “а—ля Таїланд, 80—ті роки”: з вузесеньким входом із трьох крутих сходинок, розрахованих явно на азійські фігури пасажирів. Втім головне у продажах — лобізм. “Це наша група підтримки!”, — директор запорізького ЗАЗу, який, виявляється, також продукує автобуси, представив Юлії Володимирівні свого мера Євгена Карташова. Мудрий міський голова вигідно вирізнився з решти чоловічої публіки тим, що куртуазно поцілував ручку Прем’єрці — ще й з низьким поклоном.

— А цей автобус реально купують перевізники! — помічник Прем’єра ніжно взяв її за лікоть, підводячи до міні—баса з непатріотичною емблемою “Мерседес”.

— Від “Мерседеса” тут тільки шасі, — пояснив директор рівненської фірми, представляючи свій витвір. — Тільки знак від “Мерседеса”, — продовжував жартувати перший віце—прем’єр.

— Хі—хі—хі! Тільки знак!!! — щиро й голосно розсміялася Юлія Тимошенко, а потім вийшла з салону і дуже швидко оголосила свій висновок від побаченого: “Я переконана, що наша урядова команда забезпечить “Євро” нашими ж автобусами”.

Тим високим чиновникам, у кого ще залишалися сумніви з приводу надійності техніки, Прем’єрка порадила особисто оглянути експозицію. “Ідіть—ідіть, дивіться, у мене все одно грошей нема!” — тихенько пробурмотів Юрій Луценко і зовсім не відреагував на кпини колеги: “Ну, звичайно, Юрію Віталійовичу, ви у нас усе більше по літаках!..”

Не смійтеся, ми знову вийшли з кризи!

— Ми маємо дані про індекс промислового виробництва, — повідомила на уряді Прем’єр. Але журналістів, які сподівалися почути з уст самої Юлії Тимошенко про падіння економіки, вчергове спіткала невдача. А керівник уряду знову продемонструвала непересічне вміння володіти мовою і цифрою.

“Так, звичайно, якщо порівнювати травень 2008 до травня 2009, то ми маємо великипй спад, — Юлія Володимирівна зробила серйозне обличчя, але показник таки не назвала. — Та травень 2009 до квітня нинішнього року дає приріст! А це значить, що криза переважно подолана!” Про це, за словами Тимошенко, свідчить зростання 1,3 відсотка промислового виробництва, 2,3 відсотка в металургії, 5 відсотків зростання харчової промисловості і 7,8 відсотка — добувної (окрім паливної). Натомість агропромисловий комплекс навіть порівняно з минулим роком зріс на 2,3%. “Це значить, що ми маємо надію на добрий урожай”, — зробила не зовсім логічний висновок керівник уряду.

Юрій ПАТИКІВСЬКИЙ

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.