Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

“Альтком” зобов’язують працювати по-стахановськи...

[17:06 01 апреля 2010 года ] [ Високий Замок, 1 квітня 2010 ]

Стадіон у Львові до Євро-2012 та злітно-посадкову смугу аеропорту відтепер будуватиме донецька компанія “Альтком”.

Про це повідомив під час візиту до Львова віце-прем’єр-міністр з питань Євро-2012 Борис Колесников. Компанія “Азовінтекс” братиме участь у субпідрядних роботах. Піти на такий крок урядовців змусили стислі графіки здачі стадіону в експлуатацію… За словами Бориса Колесникова, новий генпідрядник вміє працювати швидкими темпами.

Стадіон у Львові до Євро-2012 та злітно-посадкову смугу аеропорту відтепер будуватиме донецька компанія “Альтком”. Про це повідомив під час візиту до Львова віце-прем’єр-міністр з питань Євро-2012 Борис Колесников. Компанія “Азовінтекс” братиме участь у субпідрядних роботах. Піти на такий крок урядовців змусили стислі графіки здачі стадіону в експлуатацію… За словами Бориса Колесникова, новий генпідрядник вміє працювати швидкими темпами.

Віце-прем’єр-міністр зазначив, що на згаданих об’єктах працюватимуть також 80% львівських будівельників. Йдеться, зокрема, про інженерні роботи, облаштування телесистем, освітлення тощо. На стадіоні, зокрема, працюватимуть 500 будівельників у дві зміни. Цієї кількості робітників, за словами урядовця, є цілком достатньо.

Перебуваючи у Львові, Борис Колесников “намалював” великі перспективи для Львівського автобусного заводу. На підприємстві урядовець підписав Меморандум про співпрацю. Для футбольного чемпіонату Євро-2012 “лазівці” мають виготовити для чотирьох міст-господарів єврочемпіонату 1500 автобусів та 500 тролейбусів. Загальна вартість замовлення — 3 млрд. 500 млн. грн. Зацікавлене підприємство і у випуску трамваїв.

Як зазначив віце-прем’єр: “Нові автобуси та тролейбуси приймаючі міста отримають у лізинг від “Укрексімбанку”. При отриманні техніки вони повинні сплатити 10% від вартості транспорту, решту суми сплачуватимуть у лізинг протягом 10 років.

Щодо відсотків, то ми робитимемо все можливе, щоб вони були європейськими. Наприклад, “Вольво” має 9,7%”. Уся поставка транспорту у міста, де проходитиме чемпіонат, має бути завершена до середини 2011 року.

Львівська рада, напевно, зітхнула з полегшенням: основний тягар з підготовки міста до Євро-2012 взяв на себе Кабмін. “Через те, що відбулася заміна генпідрядника, роботи на стадіоні не припиняться, — зауважив міський голова Андрій Садовий. — Ця компанія працює швидко, тому ці зміни мають позитив”.

Щодо розподілу позик, які взяло місто в “Укрексімбанку” на будівництво стадіону розміром 200 млн. грн., то мер повідомив: “Усі кошти на депозиті у цьому банку під 19,5%. Об’єкти, на які їх, можливо, витратять, визначать після затвердження держбюджету та на сесії міської ради”.

Сюзанна БОБКОВА

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.