Rambler's Top100
НОВОСТЬ

“Лугансктепловоз” направил Виктору Ющенко открытое письмо счастья

[09:59 18 апреля 2007 года ]

Трудовой коллектив ОАО “Лугансктепловоз” распространил открытое письмо Президенту Украины Виктору Ющенко в связи с приватизацией 76% акций компании. Приводим полный текст документа.

Вельмишановний Вікторе Андрійовичу!

Трудовий колектив компанії з оптимізмом сприйняв результати конкурсу з продажу 76% акцій ВАТ “Холдингова компанія “Луганськтепловоз”, згідно до яких переможцем було оголошено ЗАТ “Управляюча компанія “Брянський машинобудівний завод”.

Колектив заводу давно сподівався на приватизацію компанії. Але прихід на підприємство стратегічного інвестора, здатного оновлювати продукцію, збільшувати обсяги її виробництва, забезпечувати додаткові ринки збуту та залучати зовнішні інвестиції, затримався. Це сталося внаслідок численних судових позовів з боку компанії “АвтоКрАЗ”, яка домагалася скасування рішення щодо визнання таким, що не відбувся, попереднього конкурсу 2001 року.

Колектив завжди докладав зусиль до розвитку виробництва. За період 2002-2004 років обсяги виробництва зросли в 4,7 рази. Але внутрішні резерви для подальшого розвитку вичерпані. Як наслідок, у 2005 році обсяги виробництва зросли лише на 3%, а у 2006 році зменшилися на 10%. За три місяці поточного року виробництво продукції склало лише 47% в порівнянні з першим кварталом 2006 року. Виробництво на більшості спеціалізованих виробничих дільниць компанії в березні-квітні було зупинене. Це стало наслідком значного погіршення кон ’ юнктури на традиційних зовнішніх ринках та неплатоспроможності основного вітчизняного замовника — українських залізниць.

Навіть якщо всі підписані в цьому році договори будуть профінансовані і виконані, то це забезпечить завантаження виробничих потужностей підприємства лише на 15%. Якщо виходити з Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу на 2006-2010 роки, то у 2010 році рівень завантаження наявних потужностей може зрости лише до 30% (оптимальний рівень для такого підприємства 70-80%). Зазначеною програмою до 2010 року взагалі не передбачена закупівля традиційної продукції компанії — магістральних вантажних тепловозів. За таких умов неможливо забезпечити фінансово-економічну стабільність підприємства. Крім того, на кінець 2006 року знос основних виробничих засобів досяг 67%, машин і обладнання — 84%. Необхідність їх оновлювання очевидна.

Сьогодні європейські та американські ринки залізничного рухомого складу давно розподілені між великими міжнародними корпораціями. Ринки Азії і Африки обмежені. Найбільший ринок, який динамічно розвивається і буде в середньостроковій і довгостроковій перспективі розвиватися, — це ринок Російської Федерації. Але він орієнтований переважно на власних виробників. Компанія “Брянський машинобудівний завод” — це одне з найпотужніших підприємств транспортного машинобудування Росії, з яким наше підприємство давно уже пов’язане виробничими стосунками. Для нас найголовніше, що це профільний інвестор, завдяки якому ми зможемо сконцентрувати фінансові ресурси та інженерний потенціал, вийти на російський ринок і забезпечити розвиток “Луганськтепловозу”.

Брянський завод на сьогодні вже має розробки залізничної техніки нового покоління. Спільна робота з ним відкриє перед “Луганськтепловозом” додаткові технічні можливості. Інвестор, згідно з умовами конкурсу, вкладе в створення нових зразків продукції, в докорінне оновлення і переоснащення виробництва не менше 300 млн. грн. Роботою і заробітною платою буде забезпечено 8 тисяч кваліфікованих працівників, будуть створені додаткові робочі місця. А значить — збільшуватимуться щорічні суми надходжень до бюджету і позабюджетних фондів.

Листом від 29.03.2007 року №001-48 ми зверталися до Вас з проханням підтримати результати проведеного 23.03.2007 року конкурсу з продажу державного пакета акцій ВАТ “ХК “Луганськтепловоз”. Але окремі політики продовжують розмови про неприйняття підсумків зазначеного конкурсу всупереч думкам і сподіванням трудового колективу підприємства. Не знаючи в деталях майнового та фінансово-економічного стану компанії, вони розповсюджують безпідставні звинувачення на адресу Фонду державного майна України. У разі, якщо їм вдасться добитись скасування результатів конкурсу, в Україні зникне тепловозобудівне виробництво, а саме підприємство вступить в період тривалої стагнації.

Ми повторно просимо Вас, вельмишановний Вікторе Андрійовичу, підтримати багаторічне бажання колективу компанії та сприяти позитивному завершенню її приватизації відповідно до підсумків проведеного 23 березня 2007 року Фондом державного майна України конкурсу з продажу 76% акцій ВАТ “Холдингова компанія “Луганськтепловоз”.

За дорученням трудового колективу,

З повагою

Голова правління ВАТ “ХК “Луганськтепловоз” В.П. Бикадоров

Голова профкому                                                   В.К. Гладкий

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ДАЙДЖЕСТ
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.