Rambler's Top100
НОВОСТЬ

Локалізація — в порядку денному ВР на поточний сесійний тиждень — Дмитро Кисилевський

[12:50 13 декабря 2021 года ]

Погоджувальна рада ВР за ініціативою фракції партії “Слуга народу” внесла в порядок денний поточного сесійного тижня законопроект №3739, який передбачає вимогу локалізації при публічних закупівлях продукції машинобудування. Про це повідомив співавтор законопроекту Дмитро Кисилевський.

“Щороку держава витрачає на публічні закупівлі близько 600 млрд. грн., з них близько 40% на імпортні товари. Це аномально багато. Для прикладу, в ЄС частка імпорту в публічних закупівлях становить 8%, в США — 5%. Вимога локалізації — нормальна практика і в ЄС, і в США, і практично в усіх інших розвинутих економіках світу. Через засилля імпорту при публічних закупівлях особливо страждає українське машинобудування. Законопроект №3739 пропонує вирішення цієї проблеми: хочеш продати українській державі автобус, трамвай чи локомотив? Будь-ласка, побудуй виробництво в Україні, придбай комплектуючі у українських підприємств, найми на роботу українських громадян”, — заявив Дмитро Кисилевський.

Народний депутат також повідомив про компроміс, який вдалося досягти під час консультацій з Євросоюзом, який раніше виступав проти законопроекту.

“На компанії з країн-підписантів угоди GPA (угоди СОТ про публічні закупівлі), зокрема ЄС та США, вимога локалізації не розповсюджуватиметься. Але для 80% публічних закупівель продукції машинобудування, в т.ч. з Китаю, Білорусі та Туреччини, які не підписали GPA, локалізація запрацює.”, — підкреслив народний депутат.

Як повідомлялося, Комітет з питань економічного розвитку Верховної Ради минулого тижня вніс поправки і підтримав для ухвалення у другому читанні проект закону №3739 з внесення змін до закону України “Про державні закупівлі” щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості. Законопроект передбачає вимогу місцевої складової при публічних закупівлях продукції ряду категорій машинобудування: залізничного транспорту, міського транспорту, комунальної техніки, енергетичного машинобудування і аероспейсу.

У доопрацьованому документі в перший рік дії закону передбачається вимога локалізації на рівні 10% з подальшим щорічним збільшенням на 5%. Зростання вимоги локалізації зупиниться на позначці 40% і таким залишатиметься до кінця 10-річного терміну дії закону.

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ДАЙДЖЕСТ
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.