Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Інтернет vs. ТБ-пропаганда

На провладні акції протесту вийшло 50 тис. мітингувальників, а на опозиційний мітинг — всього 4 тис.: “лидеры оппозиции сетуют...”.

Ми досить швидко повертаємось в 2004 рік. Правда, люди, які відповідають за таку пропаганду, певно, не до кінця розуміють, що за 8 років система споживання інформації українцями кардинально змінилась.

Це в 2004 році інтернетом користувалось кілька сотень тисяч українців. Серіал “Операция проффесор” люди переносили з комп'ютера на комп'ютер на дискетках, хоча кожна серія займала близько 1 Мб — це менше, ніж фотографія зроблена на сучасному телефоні.

Тоді люди на акції протесту не носили з собою цифрові фотоапарати, бо не мали їх. А камери в мобільних телефонах лише починали з'являтись.

Українська правда і Корреспондент.нет мали денну аудиторію в 10 тисяч відвідувачів.

Але найголовніше — тоді не було блогів і соціальних мереж. І єдиним альтернативним джерелом інформації було дуже вузьке коло друзів/родичів.

Зараз все, що відбувається на вулиці, потрапляє в об'єктиви фотоапаратів та телефонів. І вже за кілька хвилин опиняється на сторінках соціальних мереж.

Звісно, можна безперервно крутити на загальнонаціональних каналах сюжети про “фашистов мєшающіх нам жить”. Але це лише грає в мінус замовникам.

Ви бачили в інтернеті фотографії чи статуси від учасників т.зв. “антифашистського мітингу”? Думаєте, вони не користуються інтернетом? Звісно, що користується — в Україні більше половини населення є користувачами інтернету.

Протиставлення однієї частини населення існує виключно в телевізорі.

Вчорашній мітинг опозиції активно висвітлювався в соціальних мережах. Зранку до пізньої ночі стрічки статусів у Facebook, ВКонтакте та Twitter були переповнені новинами, фотографіями, відео, думками, суперечками про мітинг опозиції. Ближче до вечора навіть в зазвичай аполітичних Одноклассниках це стало гарячою темою для обговорень.

Більшість людей, на яких зорієнтована теле-пропаганда, матимуть можливість порівняти те, що їм скаже “говорящая голова” в екрані ТБ, з тим, що відбувалось насправді — а це вже вони прочитають в соцмережах в повідомленнях своїх друзів. Кому повірять?

Те, з якою швидкістю поширювалась фотографія “антифашиста”, який побив журналістку 5-го каналу, і що його ідентифікували всього за 2 години, свідчить про те, що люди досить швидко вміють самоорганізовуватись. Це дзвіночок, як організаторам сутичок, так і міліції, бездіяльність якої тепер значно легше ідентифікувати і згодом притягнути до відповідальності.

Чим більше брехні на ТБ — тим більше впевненості, що влада боїться. А люди розуміють, що “їх страх — це наша сила”. Тим паче, відрізнити брехню від реальності зараз значно легше, ніж в 2004 році.

Максим САВАНЕВСЬКИЙ, засновник Watcher.com.ua, керуючий партнер PlusOne DA

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.