Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Відремонтувати, щоб позбутися?

[17:33 20 октября 2010 года ] [ Україна молода, № 195, 20 жовтня 2010 ]

Підводний човен “Запоріжжя” готують до виходу в море вже в грудні, але його оновлення вже вважають “триньканням грошей”.

П’ятнадцятирічні поневіряння єдиного українського підводного човна “Запоріжжя”, схоже, добігають кінця. Днями четверо офіцерів з української субмарини вийшли в море, аби попрактикуватися на російському ПЧ “Алроса”. Стажування почалося на березі, а після здачі заліків українські підводники вийшли в море на “Алросі” як командири її частин. Це командир бойової частини (БЧ)—4, капітан 3—го рангу Костянтин Петренко, командир мінно—торпедної БЧ капітан 3—го рангу Андрій Юпов, капітан—лейтенант Володимир Волинець, який вийшов у море як помічник командира ПЧ, та капітан—лейтенант Костянтин Гніденко — як командир БЧ—5, передає “Форпост”. Водночас командир гідроакустичної групи ПЧ “Запоріжжя” лейтенант Володимир Гробинський повідомив, що українська субмарина готується вийти в море вже у грудні 2010 року.

Нагадаємо, рішучий поштовх завершити ремонт ПЧ “Запоріжжя” надали Президент Віктор Ющенко та колишній міністр оборони Юрій Єхануров. До того сорокарічну субмарину ремонтували спочатку росіяни — до 1997—го року, а після поділу флоту, з 2001—го року, — українці. За останні роки на ПЧ замінили ділянки обшивки корпуса, відремонтували донно—забортну арматуру, торпедні апарати, гвинто—рульовий комплекс, змонтували носовий шпиль, корпус та цистерни головного баласту почистили і пофарбували. Теперішній міністр оборони Михайло Єжель обіцяв доремонтувати “Запоріжжя”, аби зберегти школу підводників Військово—Морських сил України:“Сьогодні у світі лише 40 країн мають свій підводний флот. І я впевнений, що Україна має право на те, щоб у неї був власний підводний флот”, — сказав міністр.

А тим часом Рахункова палата Верховної Ради оприлюднила висновок, за яким використання коштів на ремонт ПЧ “Запоріжжя” та утримання недобудованого крейсера “Україна” визнано неефективним. “Замість зміцнення боєздатності флоту держава витрачає мільйони на утримання недобудованого ракетного крейсера “Україна” та ремонт застарілого підводного човна “Запоріжжя”, йдеться у висновку. На думку колегії Рахункової палати, ці гроші треба було витратити на придбання сучасного озброєння і військової техніки. Також РП виявила значні проблеми у військовій системі судноремонту, яка, на думку аудиторів, розбалансована, заводи та науково—технічні установи різної форми власності не об’єднані державними програмами і замовленнями. “Галузь військового судноремонту практично знищено, втрачено її виробничий та науковий потенціал, що є передумовою до втрати поки що існуючого вітчизняного флоту”. Нагадаємо, ремонтні роботи на ПЧ “Запоріжжя” проводили переважно на 13—му судноремонтному заводі Чорноморського флоту РФ. Рахункова палата передала результати аудиту Президентові, до Верховної Ради, Кабміну та Міноборони.

Олег СНІГУР

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.