Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

“Укрзалізниця” за кількасот тисяч доларів запустила новий додаток для квитків

[07:35 13 августа 2022 года ] [ Forbes-Украина, 12 серпня 2022 ]

Як вона планує змусити українців купувати онлайн?

 “Укрзалізниця” повертається до конкурентної боротьби за клієнтів. Компанія запустила новий додаток, за допомогою якого пасажири зможуть купувати залізничні квитки за найнижчими цінами. Вже у 2023 році УЗ планує продавати 90% квитків онлайн.

11 серпня “Укрзалізниця” запустила новий мобільний додаток для продажу квитків. У ньому клієнти зможуть придбати або повернути квитки на всі потяги далекого сполучення по Україні. В особистому кабінеті буде зберігатися історія рейсів та дані пасажирів для швидких повторних замовлень. У застосунку також можна отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття і відправлення потяга. Додаток можна скачати в AppStore та Google Play. За першу добу він посів перше місце в AppStore, де, за даними УЗ, його завантажили більше 50 000 раз. В Google Play більше 10 000 завантажень.

У застосунку в переліку поїздів є позначення найдешевших і найшвидших варіантів проїзду, розповідає автор YouTube-каналу “Залізні магістралі” Олег Васильєв. Також можна сортувати потяги за тривалістю поїздки, вартістю квитків, часом відправлення. Обраний маршрут фіксується на сторінці пошуку, і за необхідності можна повторити операцію, додає він.

Але немає пошуку квитків з пересадкою, відсутній маршрут обраного поїзда із проміжними станціями, немає можливості купити місце у вагоні для осіб з інвалідністю, не відповідають дійсності схеми вагонів у деяких поїздах, додає побажання ютубер.

Новий додаток розробила компанія Kitsoft разом із командою УЗ. “Вартість розробки — кількасот тисяч доларів, однак значну частину покрили партнери з Mastercard”, — розповів Forbes заступник директора “Пасажирської компанії” УЗ з клієнтського досвіду і комунікацій Олександр Шевченко.

Kitsoft розробляла чимало сайтів українських держорганів, в тому числі — портал Кабміну. В січні 2022 року хакери зламали понад 70 урядових сайтів, 30 з яких розробляли в Kitsoft. Хакерам вдалося проникнути в їх адмінки. “Держсайти на підтримці у нашої компанії ми вчасно тестуємо на вразливості. Але не всі замовники заключають договори на підтримку сайтів, і відповідно, ми не маємо до них доступу”, — розповідали в компанії під час скандалу.

“Укрзалізниця” онлайн

В “Укрзалізниці” раніше був інший застосунок “Залізничні квитки”, який скачали понад 1 млн разів. Проте на початку 2021 року він перестав працювати, тому що обслуговувався сторонньою компанією, пояснює Олег Васильєв. Щоб компенсувати цей недолік, УЗ запровадила купівлю квитків через Telegram та Viber.

 

Новий додаток УЗ стане прямим конкурентом інших застосунків, які вже продають квитки “Укрзалізниці”. Крім того, ці квитки можна купити безпосередньо на сайті УЗ — booking.uz.gov.ua. Останні місяці сайт “Укрзалізниці” відвідують 1,7—1,8 млн разів, свідчать дані Similarweb.

У 2023 році УЗ планує довести показник онлайн-продажів квитків до 90%, наприклад, завдяки переведенню в онлайн продажу квитків на міжнародні рейси. 

Українці поступово перелаштовуються з придбання квитків офлайн на онлайн. У 2018 році частка онлайн-продажів становила приблизно 50%, в 2020-му — 66%, а в 2022 році на онлайн припадає вже 72%. У липні онлайн продано 1,2 млн квитків, в касах — 0,465 млн продажів, повідомили Forbes в УЗ.

У застосунку УЗ при покупці квитків клієнти не будуть сплачувати комісію, як це вони роблять в інших додатках. Середній розмір комісії у посередників становить 30 грн, каже Олег Васильєв.

Вартість квитка на одне й те саме місце на маршруті Київ—Львів у додатках “Укрзалізниці” коштує 390,00 грн, а в Tickets.ua і “Приват24” — 428,00 грн і 407,74 грн відповідно. Навіть на вказаному сайті УЗ ціна вища, ніж у застосунку — 392,74 грн. Це пов’язано з тим, що при купівлі на сайті пасажир сплачує комісію 3,68 грн з кожного квитка розробнику сайту бронювання квитків УЗ.

 

Те, що УЗ вирішила продавати онлайн — логічно для розвитку їх бізнесу, каже прессекретар ПриватБанку Олег Серга. “Можемо порадіти за диджиталізацію УЗ та побажати успіхів. Який сервіс оберуть українці — час покаже”, — зазначив він.

Чому УЗ запроваджує свій додаток, відмовляючись від комісії? “Питання не лише в заробітку. Це можливість оперативно сповіщати пасажира і тримати його в курсі затримок/нових маршрутів/додаткових сервісів”, — пояснює Олександр Шевченко.

Надалі в новий додаток буде інтегрований функціонал для покращення роботи компанії — від оцінки провідника до програми лояльності. Також власний додаток дозволить компанії генерувати клієнтські дані, щоб у майбутньому вивчати поведінку мандрівників і адаптувати маршрути, розповідає Олександр Шевченко.

Ще одна перевага у власному додатку — це безпека продажів. “Коли траплялися масовані DDoS-атаки, ми кілька разів були змушені “закриватися” від світу, тобто блокували доступ до наших серверів агентам з продажу квитків, наприклад, “Приват24”, Proizd, Tickets.ua. Безпека серверів і клієнтських даних — на першому плані”, — розповідає Шевченко. У майбутньому, якщо схожі ситуації матимуть місце, у пасажира принаймні буде більше можливостей зручно купити квитки безпосередньо в УЗ.

Дмитро УЛЯНИЦЬКИЙ

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.