Видання dubinsky.pro оприлюднило документи, з яких випливає, що Укрексімбанк на першу половину 2014 року знизив для компанії “Богдан Моторс” ставку за кредитами до 1%, при тому, що обсяг виданих позик становив 1,145 млрд грн. Із 01.07.2014 кредитна ставка мала зрости до 15,25-16,75%.
Разом з тим, відповідно до наведених документів, з середини 2015 року ставка, принаймні, по частині позик мала знизитися до 0,1% річних.
Як писав Finbalance, 10 липня Госпсуд м. Києва прийняв до розгляду заяву ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан-Моторс” про відстрочку та розстрочку виконання рішення цього суду ще від 21.08.2014, яким було задоволено позов Укрексімбанку та вирішено стягнути з автокомпанії 150,5 млн грн — заборгованості по номінальній вартості облігацій; 24 млн грн — заборгованості за відсотковим доходом по облігаціям; 1,2 млн грн. — інфляційних втрат.
Нагадаємо, у 2009 році Петро Порошенко продав контрольний пакет акцій корпорації “Богдан” своєму бізнес-партнеру — Олегу Свинарчуку (змінив прізвище на Гладковський), який наразі є першим заступником секретаря РНБО. Водночас за даними ЗМІ, у структур П. Порошенка міг зберегтися зв`язок з “Богданом”.
За даними НБУ, П. Порошенко та О. Гладковський (разом з першим заступником глави фракції БПП І. Кононенком та двома дітьми директора-розпорядника Фонду гарантування К. Ворушиліна) є співвласниками “Міжнародного інвестиційного банку”.
Неофіційно Укрексімбанк вважається “квотою” Президента Петра Порошенка, тоді як, наприклад, Ощадбанк — це “квота” Арсенія Яценюка.
Главою правління Укрексімбанку є Олександр Гриценко. Була неофіційна інформація, що він нібито має родинні зв’язки чи то особисто з П. Порошенком, чи з його дружиною.
За підсумками 2016 року ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан Моторс” задекларувало збиток 275 млн грн (у 2015 році — 811 млн грн, у 2014 році — 1,1 млрд грн).
Збиток Укрексімбанку в 2014 році склав 11,25 млрд грн, у 2015 році — 14,13 млрд грн, у 2016 році — 1 млрд грн.
На докапіталізацію Укрексімбанку уряд в останні роки витратив 22 млрд грн (через випуск держоблігацій — тобто за рахунок збільшення держборгу): у 2014 році — 5 млрд грн, у 2016 році — 9,3 млрд грн, у 2017 році — 7,7 млрд грн (3 млрд грн + 4,7 млрд грн).
Наведений епізод боргових взаємовідносин Укрексімбанку та корпорації “Богдан” — далеко не єдиний.
Як писав Finbalance, у квітні Госпсуд м. Києва поновив провадження в справі №910/10099/15 за позовом Укрексімбанку до ТОВ “Мега Авто Логістик”, ТОВ “Богдан-Логістик”, Дочірнього підприємства “Автобусний завод “Богдан” щодо звернення стягнення на майно (в рахунок погашення боргу в розмірі 1,2 млрд грн), яке було забезпеченням за кредитним договором №151109К21 від 01.07.2009 (позичальником виступало ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан Моторс”).
Провадження в цій справі було зупинене 15.12.2015 через призначення судової товарознавчої експертизи, проведення якої було доручено Київському науково-дослідному інституту судових експертиз (державна установа, яка підпорядковується Мін’юсту).
23.03.2017 до суду надійшло повідомлення від цього інституту про “неможливість надання висновку експерта судової оціночно-будівельної експертизи” (цитата)…
Згідно з судовими матеріалами, фахівці Київського науково-дослідного інституту судових експертиз повинні були встановити ринкову вартість на час проведення експертизи
— акцій ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан Моторс” в кількості 473 тис номінальною вартістю за одну акцію 0,25 грн, які належать ТОВ “Мега Авто Логістик”;
— нерухомого майна, що належать ТОВ “Богдан-Логістик” та розташоване за адресою: Черкаська обл., м. Черкаси, пр. Хіміків (вул. ХХ Партз`їзду), 74 (адміністративно-побутовий комплекс, виробничі корпуси і цехи, насосні станції, склади тощо);
— частини комплексу будівель, що належить на праві власності Дочірньому підприємству “Автобусний завод “Богдан” та знаходиться за адресою: Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Якубовського, 5.
01.12.2015 Київський апеляційний госпсуд відмовився задовольнити апеляційну скаргу ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан Моторс” та лишив без змін рішення Госпсуду м. Києва від 30.06.2015, яким було задоволено позов Укрексімбанку та стягнуто 1,04 млрд грн на його користь з АТ “АК “Богдан Моторс” та ДП “АСЗ №1” АТ “АК “Богдан Моторс” за згаданим вище кредитним договором №151109К21 від 01.07.2009.
04.02.2016 Госпсуд м. Києва відмовився задовольнити заяву ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан Моторс” про розстрочку виконання рішення цього суду від 09.10.2014, яким було задоволено позов Укрексімбанку та стягнуто солідарно 388 млн грн з дочірнього підприємства “Автоскладальний завод №2” ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан Моторс” та ПАТ “Автомобільна компанія “Богдан Моторс” на підставі кредитного договору №15305К17 від 29.09.2005 та договору поруки №151110Р8 від 16.07.2010.
Что скажете, Аноним?
[13:16 17 ноября]
[17:01 16 ноября]
21:10 17 ноября
13:00 17 ноября
12:45 17 ноября
12:20 17 ноября
12:00 17 ноября
11:50 17 ноября
[16:20 05 ноября]
[18:40 27 октября]
[18:45 27 сентября]
(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины
При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены
Сделано в miavia estudia.