Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Про піар “Нафтогазу”

[08:28 30 мая 2016 года ] [ Наші гроші, 26 травня 2016 ]

Тиждень тому в “Нафтогазі” відкрили пропозиції по тендеру на міжнародні комунікаційні послуги на очікувану суму 20 млн грн.

Аби трохи випередити вісників зради, які ось-ось підіймуть ґвалт щодо дурних грошей на вітер за коштовні витребеньки “Наші гроші” повідомляють:

1. Кошти на піар не захмарні — вказана сума менше $1 мільйона. Це фактично копійки на фоні піар-бюджетів “Газпрому”, чи грошей, які за часів Януковича пиляв Держінвестпроект. Наприклад, у 2013 році тільки по одному контракту Каськів виділив 12 мільйонів на “джинсу” у світових ЗМІ. З урахуванням тодішнього курсу це становило $1,5 млн. А загалом річні рекламні бюджети Держінвестпроекту становили у кілька разів більші суми.

2. Торги проводяться за попередньою кваліфікацією учасників і вимоги до них справедливі з точки зору того, що хоче “Нафтогаз”. Оскільки наша держкомпанія шукає піарника для просування своїх інтересів у Європі та США на рівні вищому, ніж “джинса” та стенди на виставках, то й хоче аби залучена фірма мала співробітників з роботи з інституціями Євросоюзу, офіційними органами влади країн Енергетичного Співтовариства та США (докладніше нижче).

Відтак українські компанії пробували брід (за роз’ясненнями зверталось “Євро медіа компані”), але в воду вступили лише чотири бельгійські фірми: “Fipra International Limited”, “Cabinet DN Consulting”, “APCO world wide sa” та “Kreab”.

3. Можливо “Нафтогазу” будуть закидати, що всі ці фірми знаходяться в Брюсселі, а три з них взагалі в межах одного кварталу:

брюссельські піарникибрюссельські піарники протокол

З цього приводу вичерпні пояснення надані серіалом “Mad Men”. Там просто констатується факт — всі круті нью-йоркські рекламники сидять на престижній Медісон-авеню. Ну ось вони так понтуються, що є елементом їхнього бізнесу. А те що в нашому випадку всі агенції з Брюсселю, так то й не дивно, бо якщо ти просуваєш свої інтереси в Євросоюзі, то ближче до центру прийняття рішень ти вже потрапити не можеш.

PS. Цей блог виготовлено з любові до мистецтва в контексті війни з Росією і жодного стосунку до майбутнього контракту “Нафтогазу” з бельгійськими піарниками не має.

Блог від: Юрій Ніколов

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:

— довідка в довільній формі з переліком працівників у штаті Учасника попередньої кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору, із зазначенням їх досвіду та кваліфікації у сфері комунікацій, взаємодії з суспільним середовищем та органами державної влади (public affairs, government relations);

— довідка в довільній формі з переліком працівників у штаті Учасника попередньої кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору, із зазначенням їх досвіду роботи з інституціями Європейського Союзу, офіційними органами влади країн Енергетичного Співтовариства та/або Сполучених Штатів Америки;

— довідка в довільній формі з посиланнями на матеріали, що були розроблені та розміщені у публічному доступі працівниками Учасника попередньої кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору, в інтересах відповідних клієнтів, зокрема, статті у міжнародних засобах масової інформації, звіти, презентації, інфографіка тощо. 

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Надання міжнародних комунікаційних послуг пов’язане із забезпеченням інформаційного супроводу позицій Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” за наступними напрямами:

  • повна інтеграція українського ринку газу з європейським енергетичним ринком, приведення українського законодавства у відповідність до європейського Третього енергетичного пакету та залучення західних інвестицій на український ринок газу та нафти;

  • приведення відносин з ПАТ “Газпром” до європейських стандартів (інформаційне супроводження процесів у Стокгольмському арбітражі, впровадження нових правил щодо встановлення тарифів на транспортування газу тощо);

  • реагування на проект будівництва Північного потоку-2. 

Надання міжнародних комунікаційних послуг включає, але не вичерпується наданням таких послуг: 

а) розробка та перегляд програми комунікацій, взаємодії з суспільним середовищем та органами державної влади на основі зазначених стратегічних напрямів інформаційної роботи Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України”; 

б) організація зустрічей з відповідними представниками інституцій Європейського Союзу, органами державної влади країн Енергетичного Співтовариства та США; представниками компаній нафтогазового сектору; інвестиційного середовища; 

в) з розробкою програми участі та переглядом комунікацій представників Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” у міжнародних конференціях, інших публічних заходах, важливих для реалізації стратегії Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України”, та, за необхідністю, забезпеченням участі представників компанії у вказаних заходах; 

г) організація та проведення публічних заходів Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” за кордоном; 

д) робота з провідними світовими засобами масової інформації: розробка проектів публічних заяв та їхнє поширення у провідних ЗМІ; організація інтерв’ю, прес-конференцій керівників компанії та експертів з провідними медіа; надання регулярних звітів щодо публікацій з нафтогазової тематики у європейських та американських ЗМІ; реагування на недружні до Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” публікації у ЗМІ, спростування недостовірної інформації про компанію; 

є) організація постійно діючих комунікацій керівництва Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” з лідерами суспільної думки та ключовими експертами на території країн Енергетичного Співтовариства, США та України; 

ж) надання рекомендацій щодо контенту та дизайну корпоративних ресурсів Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України”; 

з) супровід розробки публічних звітів та корпоративних презентацій Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України”; 

і) просування позицій компанії шляхом присутності у соціальних медіа-каналах (Twitter, Facebook, Youtube); 

к) організація та/або забезпечення участі у семінарах співробітників Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” щодо питань взаємодії зі ЗМІ, експертним середовищем, виступів на телебаченні, проведенні прес-конференцій та інших публічних заходів, комунікацій з органами та представниками влади та зарубіжних країн.

 

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.