Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Полегшення для водіїв. Чи для злодіїв?

[17:23 06 июля 2011 года ] [ Українська правда, № 114, 6 липня 2011 ]

Парламент скасував обов’язковий техогляд для легкових авто.

Верховна Рада нарешті остаточно ухвалила рішення про скасування техогляду. За відповідний законопроект, в основі якого лежить президентська ініціатива, у другому читанні і в цілому вчора проголосували 262 депутати. Згідно з новим законом, легкові автомобілі всіх типів звільняють від проходження обов’язкового техконтролю. Те саме стосується й причепів. Радіти можуть також власники мотоциклів, мопедів, мотовiзкiв та інших подібних транспортних засобів. Але ця новина не стосується того транспорту, який використовують у комерційних цілях, зокрема для перевезення людей i небезпечних вантажів.

У комерційних авто є виняток для легковиків та для вантажівок, але тільки в тому випадку, якщо машина має вантажопідйомність до 3,5 тонни, а причiп до неї не старіший за два роки. Усі інші моторні транспортні засоби мають проходити техогляд кожні два роки.

Також є норми для таксі та великих вантажівок — вони проходитимуть техогляд щорічно. Раз на півроку відбуватимуть цю процедуру автобуси та машини, що перевозять небезпечні вантажі. У нормативному акті зазначено, що обов’язковий техогляд транспорту тепер можуть здійснювати суб’єкти, які мають необхідне для цього обладнання.

Найцікавiшим є пункт, що звільняє водія від обов’язку пред’являти нотаріальну довіреність на керування автомобілем, якщо він не є його господарем. До того ж скасували вимогу, що змушувала водіїв мати при собі дорожній (або маршрутний, як дехто його називає) лист і документи на вантаж при транспортних перевезеннях.

На думку водія з десятирічним стажем пані Ірини, для звичайних водіїв із запровадженням нового закону фактично нічого не зміниться. “Техогляд як проходили, так і проходитимуть, оскільки він необхідний для отримання страхового полiсу. Та й iз питань власної безпеки необхідно знати, в якому стані твоє авто, — наголошує Ірина. — А от даішники тепер не зможуть штрафувати за відсутність талона про техогляд i контролювати сам процес. Таким чином, ДАІ позбавили частини прибутку”. Співрозмовниця “України молодої” також висловила занепокоєння стосовно довіреності, адже якщо тепер вона не потрібна, то як даiшники визначатимуть, чи має право людина їздити на машині, чи вона її вкрала?

В iнтернеті вже з’явилося чимало скептиків, які вважають, що новий закон додасть головного болю водієві. Так, багатьох непокоїть, що техогляд відтепер проводитимуть тільки в приватних станціях техобслуговування, і це сприятиме зростанню цін на таку процедуру. У ДАІ давати коментарі поки відмовилися, мотивуючи тим, що закон ще не набув чинності. Але роз’яснення обіцяли дати всім охочим.

А от депутат від Партії регіонів Володимир Олійник, який доповідав за цим законопроектом, розповів “Україні молодій”, як працюватиме система без довіреності. Достатньо мати при собі техпаспорт. “Це означатиме, що у вас є право на керування цим транспортним засобом”. Але горе, якщо водій випадково забуде цей документ, — його одразу заарештують як викрадача автомобіля.

Іван ГАВРИЛЯК

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.