Таку інформацію “Українська правда” отримала одразу з декількох джерел.
Засновник “Корреспонденту” американець Джед Санден давно виношував плани про продаж свого медіа-бізнесу. Після початку фінансової кризи доходи від реклами на цьому ринку стрімко впали, і Джед, що розглядав це виключно як бізнес, шукав покупця на медіа-активи.
В середині 2009 року Санден продав своє найперше дітище в Україні — англомовний тижневик Kyiv Post, власником якого став пакистанець Мохаммед Захур.
На початку 2010 року Санден закрив тижневик “Афіша”. Пізніше права на український портал Afisha.ua, що належав Сандену, було продано російському медіа-холдингу “ПрофМедіа”, який видає російський журнал “Афіша”.
Крім того, під впливом кризи Санден закрив безкоштовну газету “15 хвилин”, україномовний тижневик “Новинар” та декілька інших видань, в тому числі орієнтованих на жіночу аудиторію.
Досі у власності Сандена залишалися найтоповіші проекти. Це часопис “Корреспондент”, який вважається лідером ринку загально-політичних журналів, однойменний сайт, який також посідає лідируючі позиції в рейтингу на створеному Санденом порталі Bigmir.net, а також сам портал Bigmir.net.
Ці продукти об'єднані в один медіа-холдинг KP Media.
За інформацією “Української правди”, продажу цих активів супроводжувався неабиякою конкуренцією.
Так, переговори з Санденом про продаж вели також структури Ріната Ахметова. Зокрема, останнім часом Ахметов зацікавився ринком інтернет-медіа, вкладаючи гроші в розвиток порталу Tochka.net та онлайн-версії газети “Сегодня”.
Однак на якомусь етапі в перемовини за “Корреспондент” також вступив Петро Порошенко.
“Він сказав Сандену приблизно таке: Джед, якщо ти не продаєш своє медіа, то мені нічого не треба. Але якщо продаєш, то продай мені, тому що в Україні не можна допустити концентрацію всіх медіа в руках однієї політичної команди”, — розповіли джерела, обізнані з ходом переговорів.
У підсумку, як стало відомо “Українській правді”, Санден дійсно вирішив не продавати свої медіа Ахметову. Покупцем він визначив Петра Порошенка. Зараз угода перебуває на завершальному етапі, за крок до свого оформлення.
Можливо, у виборі продавця свою роль зіграло те, що Санден у 2004 році підтримував помаранчеву революцію. Крім того, за часів Леоніда Кучма сам видавець постраждав від “режиму” — в 2000-му Сандену було заборонено в'їзд до України. Це спричинило гучний скандал напередодні приїзду держсекретаря США Мадлен Олбрайт.
Порошенко і Ложкін — партнери
Співробітники видань Сандена розповідають, що станом на квітень він відійшов від справ: “Джед склав із себе усі повноваження, а виконавчий директор, яка працювала при ньому, виїхала зі свого кабінету та більше не приймає рішень, які до цього були в її компетенції”.
Очікується, що партнером Порошенка в управлінні KP Media буде Борис Ложкін, власник “Українського медіа-холдинга”.
Зокрема, 29 березня гендиректором KP Media було призначено Віталія Гордуза, який до цього працював у Ложкіна.
Уже зараз Порошенко і Ложкін разом володіють радіо “Алла” і “Ретро-FM”, а також планують спільно розвивати “Наше радіо”.
Журнал “Корреспондент” декларує свій щотижневий наклад в розмірі 50 тисяч примірників, хоча реально друкується 40 тисяч. Водночас видання має 13 тисяч передплатників, що чимало для часописів цієї ніші.
За останнім дослідженням TNS, аудиторія одного номеру журналу “Корреспондент” складає 161 тисячу. Це перша позиція в рейтингу “ділова та інформаційно-аналітична преса у віці 12-65 років”, друге місце посідає “Бізнес” з аудиторією 100 тисяч.
Сайт “Корреспондент”, який є агрегатором новин і практично не створює власного контенту, посідає 1-2 місце в рейтинг Bigmir.net з середньою відвідуваністю за останній місяць 170 тисяч хостів та понад 1,1 мільйона тисяч хітів щодоби.
У зв'язку з появою інформації про продаж журналу “Корреспондент” та інтернет-медіа холдінгу, “Українська правда” спробувала отримати точку зору Петра Порошенка і Джеда Сандена, однак вони не стали коментувати цю тему.
У компанії Ахметова, куди звернулася “Українська правда”, не сказали нічого нового. “Нам цікавий бізнес, який відповідає загальній стратегії розвитку групи — телебачення, інтернет і продакшн. Однак ніякі гіпотетичні угоди ми не коментуємо”, — сказала Катерина Лапшина, директори СКМ з розвитку медійного бізнесу.
Борис Ложкін на питання “Української правди” сказав лише одну фразу: “Ми ведемо багато різних переговорів, але я ніколи не коментую угоди, які не завершені”.
Сергій ЛЕЩЕНКО
Что скажете, Аноним?
[15:06 24 ноября]
[11:45 24 ноября]
[08:15 24 ноября]
15:45 24 ноября
12:30 24 ноября
12:00 24 ноября
11:30 24 ноября
10:00 24 ноября
[16:20 05 ноября]
[18:40 27 октября]
[18:45 27 сентября]
(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины
При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены
Сделано в miavia estudia.