Таким чином, структурам олігарха належить більше половини ринку українських перевізників.
Два тижні тому в чергове літав до Петербургу. Туди доправляла мене “Россия”. Назад “пощастило” всістися на “Донбасаеро”. Один й той самий рейс, але два різні перевізники. Серед іншого дуже впадає в око, наприклад, різниця у харчуванні.
Ось так виглядає пайок в “России”.
А ось так годує своїх пасажирів монополіст Коломойський.
Але це не все! Коли мені налили чаю, я мав необережність попросити цукор. На що почув відповідь, мовляв, цукру на борту вже другий день немає. Аж щелепа відвисла. Аналогічне змушені були вислуховувати півсотні інших пасажирів, які мали нахабство бажати пити солодкий чай та каву на маршруті, квиток на який коштує під 2000 гривень. Навіть ложку і серветку треба було просити (хоча ці складові прийомі їжі завжди видаються за замовчуванням).
Навколоавіаційних запитань до умовної групи “Приват” чимало. Серед найпопулярніших такі: чи не вашими зусиллями зник дельтівський рейс Київ — Нью-Йорк — Київ? чи не ви долучилися до ліквідації внутрішніх рейсів лоукостівської компанії Wizzair?
Так от тепер назріло ще одне запитання! Точніше — прохання: посилюючи свою авіамонополію, втрачаючи почуття конкурентної реальності, не забувайте видавати цукор на борт! Ну, і до бутербродів бодай одне тістечко додайте. Бо геть все по-жлобському виглядає. Не дратуйте!
Руслан КУХАРЧУК
Что скажете, Аноним?
[13:40 23 января]
[07:00 23 января]
17:00 23 января
16:30 23 января
15:50 23 января
15:40 23 января
15:30 23 января
15:20 23 января
15:00 23 января
[16:20 05 ноября]
[18:40 27 октября]
[18:45 27 сентября]
(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины
При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены
Сделано в miavia estudia.