Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Михайло Костюк: „Укрзалізниця розробила семирічну програму системного впровадження прискорених денних поїздів”

[14:52 31 января 2011 года ] [ Українські залізниці, 26 січня 2011 ]

На першому етапі створюватиметься швидкісний транспортний коридор Львів-Донецьк-Харків, який буде полігоном для випробування розмежування руху пасажирських та вантажних поїздів.

Укрзалізниця розробляє семирічну програму системного впровадження прискорених денних поїздів. Про це під час інтерв’ю повідомив генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк.

„Ця програма входить до пріоритетів галузі. Це хороший, абсолютно здоровий європейський досвід для країни. Основні міжрегіональні маршрути мають 500-600 км — за міжнародною практикою це досить оптимальна відстань для впровадження таких денних, або неспальних поїздів”, — зазначив генеральний директор Укрзалізниці.

За його словами, програма впроваджуватиметься поетапно. На першому етапі створюватиметься швидкісний транспортний коридор Львів-Донецьк-Харків, який буде полігоном для випробування розмежування руху пасажирських та вантажних поїздів.

„Це робиться для того, щоб створити більш комфортні умови для руху пасажирських поїздів, оскільки неможливо одночасно забезпечити комфорт їзди для швидкісних поїздів і умови для курсування вантажних через непоєднуваність технічних елементів”, — зауважив Михайло Костюк.

Він розповів, що системне впровадження прискорених денних, неспальних поїздів забезпечить зовсім іншу економіку перевізного процесу. Зокрема, головними перевагами є значне зменшення витрат на утримання рухомого складу, прискорення обігу вагона, покращення ефективності його використання.

За словами генерального директора Укрзалізниці, окрім економічних показників пріоритетною для залізничної галузі є і екологічна складова. Саме із врахуванням міжнародних екологічних стандартів на залізницях України втілюється програма електрифікації основних напрямків для покращення їх пропускної спроможності. Електрифікація є підрозділом програми
розмежування руху вантажних і пасажирських поїздів.

„Розділивши пасажирські та вантажні напрямки, ми запропонуємо створити в межах України кілька пасажирських транспортних коридорів. Будуть сформовані внутрішньодержавні пріоритетно пасажирські, суто пасажирські і вантажні транспортні коридори. На останніх буде створено бізнес-площадку для вантажних перевезень і транзиту, а також створені умови для курсування приміських поїздів. На пріоритетно пасажирських будуть збудовані маршрути міжрегіональних нічних поїздів, що певний період залишатимуться актуальними. Це поїзди, які з’єднують західний і східний кордон України, наприклад, класичним нічним поїздом буде Донецьк-Ворохта, Львів-Сімферополь та інші. На суто пасажирських напрямках буде організовано швидкісний рух. Там не курсуватимуть вантажні поїзди. Ці напрямки стануть базовими для повноформатних магістралей зі швидкістю більше 200 км/год.,” — поінформував Михайло Костюк.

 

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.