Про це повідомляється у системі “Прозорро”.
Кошти виділено на ямковий ремонт, фрезерування, влаштування асфальтобетонних покриттів, заміну люків, видалення і нанесення розмітки, миття і прибирання доріг, перевезення сміття, прочищання каналізаційних колекторів тощо у 2018 року.
За підсумковою відомістю ресурсів, два види асфальтобетону щільного дрібнозернистого для верхніх шарів і два види асфальтобетону для нижніх шарів невідомих типів і марок коштують 2 620-2 687 грн./т (тут і далі тендерні ціни вказано без ПДВ і доставки).
У березні ціни “Весташляхбуду” були співставні з нинішніми — 2 550-2 842 грн./т.
Як і тоді, зараз це відповідає ринковим цінам щебенево-мастикової суміші або асфальтобетонів із додаванням полімерів. Натомість нещодавно на тендері СКП “Харківзеленбуд” звичайний асфальтобетон щільний дрібнозернистий типу Б марки 1 коштував майже в півтора рази дешевше — 1 855 грн./т.
За кошторисом, ямковий ремонт коштує 441-440 грн./кв. м одношарового покриття товщиною 50 мм та 565-603 грн./кв. м одношарового покриття товщиною 70 мм.
Березневі ціни “Весташляхбуду” були дещо нижчі: 409-430 грн./кв. м і 557-591 грн./кв. м
Гарантійний строк на влаштування покриття і ремонт тріщин становить п’ять років, на розмітку холодним пластиком — три роки, на ямковий ремонт — два роки, на ямковий ремонт комплексною дорожньою машиною — рік.
Передбачена відстрочка оплати робіт і послуг на 180 банківських днів.
Сума угод на 1% нижча від загальної очікуваної вартості закупівлі у 75,60 млн грн.
“Весташляхбуд” входить у концерн “Веста” одеського бізнесмена Сурена Сардаряна, якого пов’язує багаторічна дружба і спільні бізнес-інтереси з криворізьким мером Юрієм Вілкулом, а також його сином, екс-губернатором Дніпропетровщини, а нині нардепом від “Опозиційного блоку” Олександром Вілкулом. Фірма є монополістом на ремонт і утримання доріг у Кривому Розі.
На більшому тендері єдиним конкурентом було ТОВ “Спецдоррембуд”, а на меншому — ТОВ “Територія-Д”. Обидва пов’язані з сином екс-начальника ДП “Дніпропетровський облавтодор” Тарасом Палієм.
До ремонтного аукціону не допустили ТОВ “Тракція Інфра” за відсутність передбаченого тендерною документацією необхідного обладнання і мінімальної кількості працівників, статуту і довідки про лабораторію, а також за договір про придбання асфальту без типу й марки та довідку без посилання на пункт статуту про відповідний вид діяльності.
Что скажете, Аноним?
[12:17 30 ноября]
[07:40 30 ноября]
[20:31 29 ноября]
12:00 30 ноября
11:30 30 ноября
11:00 30 ноября
10:00 30 ноября
09:30 30 ноября
08:30 30 ноября
08:00 30 ноября
[16:20 05 ноября]
[18:40 27 октября]
[18:45 27 сентября]
(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины
При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены
Сделано в miavia estudia.