Постоянный адрес: http://ukrrudprom.ua/digest/dpm031204.html?print

Лідер навантажень

Приднепровская магистраль, 26 ноября 2004. Опубликовано 11:27 03 декабря 2004 года
Сорок років тому на околиці міста Інгулець (зараз входить до складу Кривого Рогу) відкрита станція з однойменною назвою. Сьогодні основне її завдання — забезпечення потреб ВАТ "Інгулецький гірничо-збагачувальний комбінат".

Тут формують як місцеві маршрути — до Запоріжжя, Маріуполя, Комунарська, так і на експорт: до Чопу — для Чехії, до Батєвого для Угорщини, до Ужгороду — для Словаччини.

За десять місяців нинішнього року колектив відправив майже 170 тисяч вагонів із залізорудним концентратом. Крім того, прийнято під вивантаження 1654 вагони з бешефітом, обладнанням, рейкошпальною решіткою, дизпаливом, кулями для роздрібнення залізної руди та іншими вантажами. Це становить 169 відсотків від запланованого.

З навантаження, незважаючи на значні зусилля залізничників, план недовиконаний на 0,5%. На це вплинули кілька основних факторів. Серед них — ремонти та ліквідація аварій на самому комбінаті, дефіцит в “Укрзалізниці” вагонів робочого парку, оскільки з'явилося багато власників, які працюють за договорами із залізницею та комбінатом і в той же час не можуть у повному обсязі забезпечити відвантаження залізорудної сировини на внутрішній ринок. Згідно з договором операції з навантаження і оформлення одного маршруту складають 9,7 години, а фактично інколи буває аж до двадцяти. Справа в тому, що на комбінаті у зв'язку із введенням флотації концентрат завантажують лише через одну вагову. Над вирішенням цієї проблеми там працюють, і, орієнтовно, в середині наступного року буде задіяна ще одна вагова. Проблеми виникають і з підбором вагонів, придатних для експортних перевезень, яких теж постійно не вистачає. Часто вагони поступають на станцію нерівномірно. Причина та ж — через їх недостатню кількість. У якійсь мірі на показниках станції позначається і неукомплектованість штату (станом на кінець другої декади листопада не вистачало одного складача поїздів та вантажника). І все ж, незважаючи на всі складнощі, колектив станції першого класу, де працюють більше 120 осіб, проводить титанічну роботу, приносячи у скарбницю залізниці значні кошти.

Б. КОВТОНЮК