Постоянный адрес: http://ukrrudprom.ua/digest/devofarm270907.html?print

Група “КОНТІ” відзначила своє 10—річчя запуском нового виробництва і виходом на ринок шоколаду

Україна молода, №176, 27 сентября 2007. Опубликовано 11:37 27 сентября 2007 года
Одному з лідерів українського кондитерського ринку, групі “КОНТІ” цієї осені виповнюється 10 років.

До свого першого ювілею компанія приурочила відкриття нового виробничого комплексу, який за рівнем технічної оснащеності є одним із найсучасніших у Східній Європі.

Сума інвестицій в будівництво і комплектацію устаткування комплексу становить 110 млн. доларів США. Загальна площа нового виробничого комплексу — 34 300 кв.м, річний обсяг виробництва становитиме 53 тис. тонн на суму 200 млн. долларов. Високотехнологічні лінії з випуску солодкої продукції, встановлені в новому комплексі, змонтовані з машин провідних виробників кондитерського устаткування — CHOKOTECH, SOLLICH, WINKLER und DUNNEBIER, Loesh, SCHUBERT (Німеччина), Buhler (Швейцарія), BOSCH Tevofarm (Голландія). Присутній на відкритті нового виробництва Прем’єр—міністр України Віктор Янукович відзначив, що приклад “КОНТІ” показує, як можна ефективно і швидко (комплекс був побудований в рекордні терміни — за 3 роки) упроваджувати такі масштабні інноваційні проекти. “Ми повинні такі програми не просто вітати, ми їх маємо розвивати”, — відзначив Віктор Федорович.

У новому комплексі виробляються тільки “ноу—хау” “КОНТІ” — “Бонжур”—десерт, комбіновані цукерки “Беліссімо”, а також новинка, випущена до ювілею, — шоколад Dolci. Це перший український шоколад у форматі компактних індивідуально упакованих часточок—ригелів. За словами кондитерів, “Dolci” не має аналогів за якістю серед українських продуктів. За своїми смаковими характеристиками новий шоколад прирівнюється до елітних європейських продуктів, а за ціною, як відзначив генеральний директор компанії “КОНТІ” Олег Логвінов, буде вдвічі дешевшим. Крім того, Dolci порадує споживачів різноманітністю смаків (сім різновидів) і видів упаковок. Шоколад уже отримав високу оцінку від швейцарців, які налагоджували устаткування в новому комплексі, а думка визнаних експертів у шоколадному виробництві — це вагоме слово. Кажучи про подальші плани “КОНТІ”, Олег Логвінов відзначив, що цієї осені компанія планує випустити нові шоколадні цукерки і м’який бісквіт. У 2008 році “КОНТІ” має намір досягти обігу близько  500 млн. долларов. “Найближчими роками основними для нас залишатимуться ринки України і Росії. Далі ми бачимо можливості виходу на ринки європейських країн”, — резюмував Олег Логвінов.

Олег ГАНСЬКИЙ