До 2015 року компанія має намір збільшити продажі своїх автомобілів по всьому світу на 50 відсотків, довівши цей показник до 8 мільйонів автомобілів щорічно.
Ринок автомобілів Індії сьогодні зростає найшвидше у світі.
Швидке зростання економіки в країні призвело до настільки ж швидкого зростання попиту на товари, які ще недавно вважалися розкішшю — такі, як, наприклад, автомобілі.
У 2010 році обсяг продажів автомобілів в Індії збільшився на 30 відсотків, що привернуло автовиробників з-за кордону.
Тим часом, японська компанія Toyota оголосила, що має намір практично подвоїти виробництво своїх автомобілів в Індії і для досягнення цієї мети інвестує в країну 220 мільйонів доларів.
Ford, що виробляє авто в Індії ось уже протягом 10-ти років, також має намір збільшити свою частку на індійському ринку.
Глава індійського відділення Ford Майкл Бонхем заявив, що компанія запропонує індійським споживачам автомобілі вищого класу із економним споживанням пального.