Постоянный адрес: http://ukrrudprom.ua/digest/Avtomoblne_dno_Ukrani.html?print

Автомобільне дно України

Insider, 8 квітня 2015. Опубликовано 13:37 09 апреля 2015 года
Економічна криза та глибока девальвація гривні зробили недоступним для українців покупку нового автомобіля.

Для прикладу, сьогодні український автомобіль Lanos коштує приблизно 200 тисяч грн. Наприкінці 2013 року за таку ціну можна було придбати новенький Mitsubishi ASX у базовій комплектації з автоматичною коробкою передач. Сьогодні такий автомобіль коштує більше півмільйона гривень.

Загалом за 2014 рік продажі нових автомобілів в Україні обвалилися на 80%. У першому кварталі 2015 року, за даними асоціації “Укравтопром”, було продано 7780 нових легкових автомобілів. Це на 79,6% менше аналогічного періоду минулого року. Тоді автодилери продали 38 054 нових автомобілів. У першому кварталі 2014 року продажі нових авто коливалися в межах 13 тисяч щомісяця. Цьогоріч ця цифра, залежно від місяця, коливалась у межах 2,2-2,9 тис. авто.

Рік тому найпопулярнішою маркою авто в Україні була китайська Geely. В першому кварталі 2015 року, порівняно з аналогічним періодом минулого року, їхні продажі впали на 93,5%.

У першому кварталі найпопулярнішими автомобілями були: китайська GEELY, український ZAZ, японська TOYOTA, корейський HYUNDAI та чеська SKODA.

У цьому році покупці віддали перевагу японським автовиробникам. Так, до п’ятірки найпопулярніших авто потрапили три японських виробники: NISSAN, TOYOTA та MAZDA. Покупці також віддавали перевагу французькому RENAULT і корейському HYUNDAI.

Загалом рейтинг популярності автомобільних брендів за рік не зазнав кардинальних змін, а значне зменшення продажів торкнулося всіх брендів.

Юрій ВІННІЧУК