Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Корпоративний клієнт хоче розуміти, що він цінний для страховика

[08:45 07 ноября 2023 года ] [ Інтерфакс-Україна, 2 листопада 2023 ]

Бліц-інтерв'ю директора департаменту зі страхування корпоративних клієнтів СК VUSO Дмитра Цимідана агентству “Інтерфакс-Україна”

  Яка зараз ситуація на страховому ринку, зокрема в корпоративному сегменті?

— Можемо стверджувати, що страховий ринок України, як і багато інших сфер, стабілізувався і почав активно зростати. На прикладі страхових платежів VUSO ми можемо це наочно побачити. Так за перше півріччя цього року платежі компанії збільшилися майже на 80% порівняно з минулим роком і на 55,4% порівняно з аналогічним періодом 2021 року. Цього року ми вийшли на позначку 1,189 млрд грн за зібраними преміями.

Незважаючи на війну і падіння економіки, ми показали значний приріст у корпоративному сегменті, зокрема, в добровільному медичному страхуванні. Змогли не лише відновити продаж, а й модернізували основні страхові продукти, зробити їх привабливішими завдяки впровадженню спрощеного документообігу, зокрема, врегулювання збитків і виплат, онлайн консультування, покриття воєнних ризиків, телемедицини та інших інструментів, зокрема із використанням штучного інтелекту.

- Які основні тренди страхового ринку ДМС є сьогодні в корпоративному сегменті?

— Наразі можемо виділити кілька трендів. У ДМС це реалізація програм страхування для демобілізованих військових, де звичайні протоколи і страхові продукти не завжди ефективні. Для створення адаптованих програм для хлопців, які повернулися з військової служби, ми намагаємося враховувати досвід наших партнерських лікувально-профілактичних закладів і великих корпоративних клієнтів.

Також трендом є застосування превентивних заходів, де на перший план виходить саме турбота про здоров'я і дії, спрямовані на профілактику захворювань, зміцнення імунітету. Наскільки б це не було банально, але в ці складні часи акцент на випередження може дати потужний ефект, що відобразиться на працездатності персоналу та рівню захворюваності, зокрема, в пікові періоди. Йдеться про такі прості речі, як виїзні лекції на тему відновлення імунітету, психологічна підтримка, рекомендації щодо стресостійкості, вітамінізації, вакцинації тощо.

- Зараз дедалі більше з'являється інформації, що штучний інтелект може бути корисним для страхового сектору, ви згодні?

— Так. Впровадження штучного інтелекту рано чи пізно зачепить всі основні процеси будь-якої страхової компанії. Він зможе бути помічником і проводити аналіз багатьох баз даних.

Уже в найближчому майбутньому ШІ буде частиною механізмів розроблення персоналізованих продуктів, оцінювання ризику, андерайтингу, приймання дзвінків, роботи чат-ботів із обслуговування клієнтів, роботи з претензіями.

 — Які страхові продукти на сьогодні найбільш затребувані в корпоративному сегменті?

— Кошик продуктів із великим попитом не змінився. Він складається з програм ДМС, КАСКО, ОСЦПВ, захисту майна, вантажів, інших обов'язкових видів страхування і деяких профільних добровільних видів. Зараз є запит на окремі опції, які ми додаємо до того чи іншого продукту. У страхуванні транспорту та вантажів ми поступово пом'якшуємо обмеження щодо воєнних ризиків, починаючи з надання окремих лімітів і поступово рухаючись до продуктів, що включають повне покриття наслідків воєнних дій.

Корпоративний клієнт хоче розуміти, що він цінний для страховика. Щоб забезпечити це, ми застосовуємо до кожного індивідуальний підхід. У всіх клієнтів є не лише персональний фахівець у супроводі, а й окремий менеджер із врегулювання. Він консолідує всю інформацію і постійно на зв'язку.

До речі, щодо врегулювання моторних ризиків у нас є власні аварійні комісари в усіх регіонах України. У врегулюванні ДМС у нас понад 130 співробітників, переважно з вищою медичною освітою, які перебувають на території трьох енергонезалежних контакт-центрів у різних містах України та на віддалених робочих місцях за кордоном. Це забезпечує безперервне врегулювання за будь-яких обставин. 

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.