Постоянный адрес: http://ukrrudprom.ua/digest/Kivpastrans_dav_pdryadniku_Ahmetova_400_mlyonv_na_tramvaynu_lnyu.html?print

“Київпастранс” дав підряднику Ахметова 400 мільйонів на трамвайну лінію з Відрадного на Борщагівку — кошторис приховали

Наші гроші, 3 вересня 2021. Опубликовано 16:33 03 сентября 2021 года
КП “Київпастранс” 28 серпня за результатами тендеру замовило ТОВ “Реммонтаж-Строй” трамвайну лінію за 396,97 млн грн.

 Про це повідомляється у системі “Прозорро”.

До кінця 2022 року виконають реконструкцію та будівництво трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до ЗАТ “Кисневий завод”. Мова про колії, переїзд, зупинки “Вул. Жолудєва”, “Вул. Булгакова” і “Михайлівська Борщагівка”, три тягові підстанції, контактну мережу, кабельні мережі, автоматику, телемеханіку, систему зв’язку, світлофори, проїжджу частину, благоустрій, шумозахист, освітлення, мережі водопостачання та каналізації.

Підсумкові відомості ресурсів і кошториси не опубліковані, що не дозволяє порівняти ціни матеріалів та обладнання з ринковими цінами на предмет можливого завищення.

Аванс складає 50%. ДАСУ заявила, що не виявила порушень закону на цьому тендері.

Вартість договору на 9% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 436,23 млн грн.

Єдиним конкурентом було харківське ТОВ “Сітірейл Технолоджі” Віталія Перепелиці та Віки Пушкаренко. Детальніше про цю фірму в новині “Підслідне оточення комунальників отримало 39 мільйонів на трамвайну колію до вокзалу”. Поліція в травні 2018 року почала кримінальне провадження проти Департаменту інфраструктури Харківської міськради, генпідрядника КП “Міськелектротранссервіс” і субпідрядника “Сітірейл Технолоджи”.

“Реммонтаж-Строй” отримав державний підряд вперше. Компанія була зареєстрована в грудні 2018 року в Маріуполі. Тоді засновником був Геннадій Гребенніков з реєстрацією в окупованому Єнакієвому, а директором — Олексій Селезньов. Згодом, у лютому 2021 року компанію переоформили в Києві за адресою масової реєстрації вул. Соловцова, буд. 2, оф. 38/1 на нового директора Владислава Біленького із Кременчука Полтавської області.

Вона підтвердила досвід угодою з ПрАТ “Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча” Ріната Ахметова щодо капремонту під’їзних залізничних колій за 8,67 млн грн.

Нагадаємо, раніше підрядниками “Київпастрансу” щодо цієї трамвайної лінії були ТОВ “Енергоспецремонт” з орбіти оточення Ріната Ахметова і ТОВ “КП Спецавтоматика”.

За даними програми “Наші гроші з Денисом Бігусом”, “КП Спецавтоматика” відремонтувала трамвайні колії від вулиці Гната Юри до ЗАТ “Кисневий завод” у Києві з порушенням державно-будівельних норм для економії матеріалів. При цьому ціни на шпали з комплектом кріплень за рік зросли майже вдвічі.

У 2019 році поліція почала кримінальну справу про розкрадання майна через зловживання службовим становищем. У 2020 році вона отримала доступ до паперів “Київпастрансу” про взаємовідносини з “Енергоспецремонтом”, “КП Спецавтоматика”, ТОВ “Україна-Енергосервіс Лтд” і ТОВ “Форма”. Йшлося зокрема й про цю лінію. Слідство триває.