Голова Об’єднаної авіабудівної корпорації РФ Михайло Погосян повідомив про початок підготовки виробництва літаків Ан-70. Базою для цього все-таки стане ВАТ “Казанське авіаційне виробниче об’єднання ім. С. П. Горбунова” (КАВО).
За словами Погосяна, на КАВО разом із КБ “Антонов” і АТ “Мотор Січ” цей процес уже розпочато. До 1 вересня Росія отримає всю необхідну технічну документацію. Паралельно з роботою над документами вестимуть будівництво нового корпусу для виробництва Ан-70. “Наші замовники, які лобіюють проект, — міністерство оборони — наполягають на випуску першого літака в 2014 році. Це дещо складно і, можливо, це буде 2015 рік з переходом на 2016-й”, — заявив гендиректор Казанського авіаційного підприємства Василь Каюмов.
За словами Каюмова, фінансування проекту планується вести в рамках відповідної федеральної цільової програми. КАВО має намір випускати 12 літаків на рік.
Нагадаємо, прем’єр РФ Дмитро Медведєв ще 9 червня, проводячи в Казані нараду з питань стратегічної авіації, доручив підготувати пропозиції Україні для спільного виробництва літаків Ан-70: “По лінії військово-транспортної авіації це, звичайно, Україна насамперед. У чому наші перспективи й у чому наші складності в спілкуванні з нашими українськими партнерами? Необхідно, загалом, підготувати пропозиції з кооперації на майбутнє й остаточно ухвалити рішення щодо розміщення нових підприємств, включаючи питання створення нового виробництва літаків Ан-70”, — заявив він тоді.
Тим часом наприкінці березня генеральний конструктор ДП “Антонов” Дмитро Ківа повідомив, що Державний авіабудівний концерн “Антонов” і російська “Об’єднана авіабудівна корпорація” мають намір розпочати випуск Ан-70 на ... ВАТ “Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство”.
Днями на авіакосмічній виставці, що відкрилася в Казані, російські журналісти поставили запитання голові ради директорів українського АТ “Мотор Січ” В’ячеславу Богуслаєву, яка роль України в тому, що виробництво Ан-70 перенесли в Казань, хоча раніше заявляли, що його складатимуть в Ульяновську, Воронежі, Самарі?
“По-перше, спасибі вашому президентові — він колосальну роботу провів. А, по-друге, ми зазначали на всіх нарадах: “Тільки Казань”. Це моє глибоке переконання: технологія військового літакобудування, виробництва важких, великих літаків, а не якихось дрібних, середньомагістральних, збереглася саме тут. А Ан-70 — не цивільний літак... І потім, тут — аура: у Росії Казань — це Авіаційна долина. Сьогодні ми вийшли із пропозицією, щоб двигуни Д-27 для Ан-70 робити в кооперації в Казані. Це було б логічно, раз ухвалено рішення, що літак випускатимуть тут. Ми приїхали з такою пропозицією”, — відповів авіапромисловець.
Яна СТАДІЛЬНА
Что скажете, Аноним?
[11:45 21 января]
[07:00 21 января]
12:50 21 января
12:30 21 января
11:20 21 января
11:10 21 января
10:20 21 января
[16:20 05 ноября]
[18:40 27 октября]
[18:45 27 сентября]
(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины
При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены
Сделано в miavia estudia.