Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

100 днів моєї діяльності на посаді заступника Міністра інфраструктури України

[16:01 25 августа 2016 года ] [ ]

25 серпня 2016 року — день, який є межею моєї 100 — денної діяльності на посаді заступника Міністра інфраструктури України. Бизнес Цензор, 25 августа 2016

У зв'язку з чим, я звітую перед громадськістю про результати моєї виконаної роботи, заходи які були проведені мною за цей період, а також хочу розповісти про подальші плани та перспективи у напрямах, за які я несу відповідальність у МІУ. Одним з основних напрямів моєї діяльності в Міністерстві інфраструктури є запобігання та виявлення корупції. Це явище, на жаль, має чисельні прояви у багатьох підвідомчих МІУ установах, підприємствах та організаціях, і залишається невирішеною проблемою протягом багатьох років. Саме тому виявлення корупційних схем та паралельно з цим запровадження дієвих превентивних антикорупційних механізмів — являються ключовими факторами моєї роботи у напрямі суттєвого зниження рівня корупції.

Щодо цього, я маю чіткий план дій, який коротко виглядає так:

1. Реформування антикорупційного відділу в МІУ, шляхом створення Управління запобігання корупції, внутрішніх розслідувань та державного фінансового моніторингу. На сьогоднішній день, Управління вже створено, а Положення про його діяльність, в якому чітко прописані функції вище зазначеного управління, вже розроблене та подане на затвердження Міністру інфраструктури. Разом з тим, у складі Управління запобігання корупції, внутрішніх розслідувань та державного фінансового моніторингу створено: відділ запобігання та виявлення корупції, відділ внутрішніх службових розслідувань та сектор з питань державного фінансового моніторингу, між якими чітко розподілені функції та обов'язки, що дасть можливість співробітникам антикорупційного управління більш ефективно виконувати їх завдання.

2. За моїм дорученням, було розпочато реорганізацію уповноважених підрозділів з питань запобігання та виявлення корупції у підвідомчих МІУ підприємствах, установах та організаціях, для приведення їх у відповідність згідно вимог чинного законодавства, а також з метою надання їм більшої незалежності, що має стати наслідком їх більш ефективної діяльності. На сьогодні, такі підрозділи вже реорганізовані у таких великих державних підприємствах, як ДП “Адміністрація морських портів України”, “Укрпошта”, “Укрінтеравтосервіс”, а також на стадії завершення у Державній службі України з безпеки на транспорті та інших.

3. Кожний уповноважений підрозділ чи особа з питань запобігання та виявлення корупції, у підвідомчих МІУ підприємствах, установах та організаціях, до кінця серпня має надати на розгляд антикорупційному управлінню Міністерства інфраструктури, пропозиції та зміни до їхніх антикорупційних програм та плани дій, в яких чітко визначені завдання, терміни їх виконання та показники очікуваного результату.

4. 15 серпня, в Міністерстві інфраструктури України, під моїм головуванням, відбулось розширене засідання з представниками Національного агентства з питань запобігання корупції, Управління запобігання корупції, внутрішніх розслідувань та державного фінансового моніторингу та працівниками апарату МІУ, а також з керівниками центральних органів виконавчої влади та уповноваженими особами з питань запобігання та виявлення корупції підприємств, установ та організацій, діяльність яких спрямовується і координується Міністерством інфраструктури України. Основною темою засідання було обговорення введення в дію електронного декларування майна і видатків посадових осіб.

5. З метою посилення ролі аудиту ефективності та відповідності використання бюджетних коштів, було проведено реорганізацію Управління внутрішнього аудиту МІУ. З моменту реорганізації, було визначено чіткі завдання та пріоритети роботи цього управління, а також розроблено нове та більш ефективне Положення щодо його діяльності. Дотримуючись нової політики запобігання та виявлення корупції, було проведено аналіз корупційних ризиків, які існують в підвідомчих МІУ підприємствах, установах та організаціях, і вже місяць тому розпочато, ряд перевірок у таких державних підприємствах: “Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків”, “Адміністрації морських портів України”, “Укртанкер”, “Укрводшлях”, “Укрінтеравтосервіс”, нещодавно розпочаті перевірки в ДП “Іллічівський морський торговельний порт” та в ДП “Бердянський морський торговельний порт”. Наразі, є непоганий результат перевірок у ДП “Адміністрація морських портів України”, Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, ДП “Укрінтеравтосервіс” та Державній авіаційній службі України, який виражений гучними кримінальними провадженнями, оголошенням підозр посадовим особам та проведенням обшуків правоохоронними органами.

 

юрий лавренюк

юрий лавренюк

юрий лавренюк

юрий лавренюк

юрий лавренюк

юрий лавренюк

Ще один напрям моєї діяльності в Міністерстві інфраструктури — координація роботи Державної служби України з безпеки на транспорті та безпосередньо Департаменту з безпеки на транспорті МІУ.

Збереження якості вітчизняних автомобільних доріг, вирішення проблемних питань у сфері пасажирських перевезень на автомобільному транспорті, та контроль за діяльністю авто-перевізників — питання, щодо яких я маю свою чітку позицію.

За час мого перебування на посаді заступника Міністра інфраструктури, щодо цих напрямів було зроблено наступне:

1. Під моїм головуванням проведено низку нарад, щодо дотримання заходів зі збереження автомобільних доріг загального користування, одним з яких є порядок здійснення габаритно — вагового контролю. Було надано окреме доручення ДСБТ, щодо посилення заходів габаритно — вагового контролю в Одеській, Миколаївській, Херсонській, Донецькій та Запорізькій областях України. Однією з моїх вимог є забезпечення здійснення цілодобових заходів габаритно — вагового контролю, шляхом запровадження систематичних рейдових перевірок. В свою чергу, ДП “Адміністрація морських портів України” та торговельним портам, мною було надано доручення — вжити відповідні заходи по забезпеченню заборони в'їзду/виїзду транспортних засобів, вагові параметри яких перевищують нормативні на\з території морських торговельних портів, а також встановити моніторинг виконання відповідного контролю приватними портовими терміналами.

12 серпня у співпраці з КМДА, на трасі Київ — Житомир (на 15-у кілометрі) відбулося відкриття нового стаціонарного габаритно — вагового комплексу. Такий комплекс дозволяє дистанційно виявляти перевантаження великовагових автомобілів, основна мета цього — збереження цілісності доріг Києва. Найближчим часом, МІУ разом з КМДА за участі ДСБТ, планують відкрити додатково, ще 7 габаритно -вагових комплексів на кожному в'їзді у місто.

2. Окремо, існує проблема руху автомобілів під час підвищеного температурного режиму, а саме — в сезон збирання урожаю. Щодо вирішення цього питання, було проведено нараду з керівниками Укравтодору, Державної служби України з безпеки на транспорті та Національної поліції, в ході якої, уповноваженими особами, було прийнято рішення здійснювати цілодобовий контроль за рухом автотранспорту по дорогам країни під час граничної норми температурного режиму. Укравтодору було надано доручення, встановити відповідні дорожні знаки, щодо обмеження руху автомобільного транспорту на дорогах, під час підвищеної температури та забезпечити місця для відстою великовагових транспортних засобів.

3. Розпочато боротьбу з нелегальними перевізниками та нелегальними автостанціями. З цього приводу, Міністерство інфраструктури України, виступило з ініціативою лібералізації ринку пасажирських перевезень та спрощенням процедур надання атестацій, автомобільним станціям 5-ї категорії. Щодо цього, було проведено нараду з представниками Укртрансбезпеки, Комітету з питань транспорту ВРУ, МВС, ДФС, обласних та Київської міської державних адміністрацій, профспілкових організацій та організацій роботодавців. Було створено робочу групу за участю представників ДСБТ та Національної поліції України, для здійснення більш дієвого контролю та виявлення нелегальних автомобільних перевізників, а також постійної ревізії місць незаконної висадки та посадки пасажирів, з метою недопущення діяльності нелегальних пасажирських перевезень.

Координація роботи Державної спеціальної служби транспорту — також належить до сфери моєї діяльності.

ДССТ, має безліч функцій та завдань, щодо відбудови, охорони та забезпечення ефективного функціонування національної транспортної системи. В особливий для країни період, Державна спеціальна служба транспорту, під моїм координуванням, виконує ряд нелегких функцій, до яких належать: технічне прикриття, відновлення та встановлення загороджень на найважливіших об'єктах національної транспортної системи, підвищення пропускної спроможності діючих доріг, обходів та мостів, а також — будівництво нових, експлуатація та реконструкція різних об'єктів інфраструктури та виконання заходів територіальної оборони.

На даний час, близько 2-х тисяч українських військовослужбовців Державної спеціальної служби транспорту, відстоюють інтереси держави та тримають оборону від вторгнення військ агресора в зоні антитерористичної операції. Захисники нашої країни, здійснюють цілодобову охорону державних об'єктів інфраструктури в зоні підвищеної небезпеки, в свою чергу, співробітників ДССТ було залучено до відновлення фортифікаційних споруд, для підвищеного захисту українських військ і населення від засобів ураження противника.

Окремо, для забезпечення безпеки громадян та ефективного функціювання транспортної інфраструктури, в особливий для країни період, військовослужбовців Державної спеціальної служби транспорту залучено до охорони Державного підприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль”.

Також, за дорученням Міністра, мною було розпочато роботу над створенням робочої групи по реформуванню Державної спеціальної служби транспорту та Державної служби України з безпеки на транспорті. Найближчим часом, на ці державні служби чекає велика та ефективна реформа, після якої підвищиться результативність виконання покладених на них завдань, а їхня робота буде здійснюватись у зовсім новому форматі.

За 100 днів моєї діяльності в Міністерстві інфраструктури України, виконана чимала робота, щодо міжнародної співпраці в сфері автомобільних перевезень. Під моїм головуванням, у складі офіційних делегацій, здійснено ряд робочих поїздок до Литви, Туреччини та Угорщини. Під час яких, далося досягти низку домовленостей, щодо збільшення квоти дозволів на здійснення двосторонніх транзитних автомобільних перевезень для наших вітчизняних перевізників, а також зменшення вартості дорожнього збору на транзитні та двосторонні перевезення, і внесення змін, до правил, щодо сплати податків на вантажні автомобілі.

Маю надію, що за наступний квартал моєї роботи, цей звіт буде набагато більший та насиченіший. Рухаємось тільки вперед!!!

Юрий ЛАВРЕНЮК, заместитель министра инфраструктуры

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.